luni, septembrie 12, 2011

Prima zi de grădi




Cîteva poze că nu am cuvinte incă. Şi nici nu sunt foarte convinsă că vor fi multe alte zile de grădi în faţă (anul ăsta cel puţin).
Later edit:
Nici acum nu am prea multe cuvinte dar totusi, dupa doua zile situatia e cam asa:
- lasat dimineata la 9h copilul entuziast (cam cum se vede in pozele de sus) la gradi. Nu plinge la despartire desi se cam plinge la greu pe-acolo (sincer eu nu cred ca as rezista ca educatoare).  Am mai stat vreo zece minute si l-am mai intrezarit jucindu-se calm cu un baietel cu masinuta.
-recuperat copilul la 12h - 12h15 ca un pisoi plouat si abandonat si cu ochii rosii. Si se lasa moale pe mine si imi zice ca ma iubeste... (well, mihnea nu face foarte des chestia asta...)
Ieri mi-a zis ca s-a certat pe masinute cu niste baietei si de-aia a plins (asta nu e grav, se mai intimpla, cunosc, e inevitabil). Azi mi-a zis ca a plins ca i-a fost dor de mine (aici nu prea pricep ca el e obisnuit de multe, multe luni ca eu plec la servici si el ramine cu bunica).
PROBLEME MARI:
- nu ii spala pe miini inainte de micul dejun
- in 4 dati din 5 cind am intrat acolo era televizorul dechis
- in afara de joaca, Mih mi-a spus ca ieri dna educatoare le-a spus ca "gradinita este (ca) o casa" iar astazi mi-a spus ca le-a cintat un cintacel insa nu i-a invatat si pe ei sa cinte. Sper sincer ca saracia educativa sa fie scuzata de "primele zile" (desi nu cred ca in mod serios ca asta e o scuza)
- nu au iesit afara, in curte. Mi s-a spus ca vor mai fi scosi "cind e cald". Ori sunt 35 de grade in septembrie. Mai mult de-atit cred ca nu se poate!
Calm, calm.

12 comentarii:

  1. Haide, mami, renunti dupa nicio zi? Baiatul pare entuziasmat din poze, o sa fie si plansete dar si momente vesele, c'est la vie. Mai mult curaj la parinti as recomanda!:) Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi, vorbeste experienta :) Iar entuziasmul era inainte. Ca dupa era ca o pisica plouata :(. Nu, n-am zis ca renunt dupa o zi, am nevoie de un pic mai mult si apoi o sa stam sa decantam lucrurile. cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara a plans in fiecare dimineata timp de...multe luni haha, la finalul zilelor insa era entuziasta. Orice lucru nou se invata in timp, poate si mai multe luni, eu zic sa nu abandonati, nu poate sa ii faca rau (dincolo de micile dispute cu colegii si riscul de a raci mai des), insa asa se si imunizeaza si se fortifica pentru viata. Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. :) mersi de incurajari. cred ca va ajuta daca il iau de acolo vesel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Kamelia, poate nu e destul de interesant ce fac acolo, poate nu e destul de challenging pentru el...Incearca sa afli de la educatoare cam ce fac practic cu el si ce nu ii place acolo.
    Poti sa-l descosi si pe Mihnea si vezi ce ii place sau nu.
    Desi din ce vad eu, sunt la varsta la care inventeaza destul de mult.Andreea se apucase sa-mi povesteasca tot felul de aiureli care nu se intamplau:)
    Mai ai putina rabdare...nu e usor, stiu, dar le ia un timp pana inteleg ca asta e noul lor program de zi.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. @Roxana: mersi de incurajari. Hm, incerc sa nu trag concluzii dupa doar doua zile dar cred ca totusi sunt mai multe lucruri acolo care nu sunt ok. Mai astept un pic.

    RăspundețiȘtergere
  7. :) mie imi place tare look-ul smecheresc pe care l-a avut in prima zi! ... iar ochii nu vor mai fi rosii mult timp! ;)
    ... cat despre celelalte probleme, cerd ca cel mai bine e sa le discuti cu educatoarea....

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gabi: mersi, si mie mi-a placut lookul lui;) - mult mai putin ochii rosii de la sfirsitul programului. Si da, ma pregatesc pt o discutie cu educatoarea.

    RăspundețiȘtergere
  9. am citit update...da, sunt mici probleme, dar eu zic sa vb cu tantiile de acolo inainte de a lua o decizie. De obicei, nu vor schimba niste reguli incetatenite pentru ca a zis o mama ceva, dar cine stie...
    Eu nu pricep care e treaba cu televizorul, ca n-am mai auzit de tv la gradi. Iar faza cu scosul afara sa stii ca e o problema la multe gradinite. Noi am insistat mult pe ea si deocamdata sunt scosi zilnic, dar sunt curioasa cum va fi cand se strica vremea.
    Noi in primele zile le-am asasinat pe tantiile de acolo cu intrebari, plangeri, solicitari...de ajunsesera cred la limita, dar am avut surpriza ca s-au schimbat lucrurile apoi
    Incearca:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @roxana: da, ai dreptate, parintii trebuie macar sa incerce sa regleze chestiile astea care nu sunt ok. incerc si eu. nu stiu cit de receptivi sunt astia din sistemul public, voi testa cred pe pielea copilului :(. pe linga asta, mihu abia s-a mai lasat convins azi dimineata sa mearga, el care era super incintat de idee inainte.

    RăspundețiȘtergere