joi, septembrie 01, 2011

Din parc

Aseară în parc, pe o masă neutilizată de ping-pong, Mih îşi încerca maşinuţele. Vine un al doilea băieţel, părinţii lui scot maşinuţele puştiului, cel mic începe să plângă, Mih îi propune imediat să facă schimb şi amîndoi sunt fericiţi.
Apare un alt treilea băieţel care stă îmbufnat că el n-are maşinuţă. Mih îi zice: mâine iau mai multe maşinuţe, îţi dau şi ţie una. Eu îmi aduc aminte că mai am una prin geantă şi plec să i-o caut. Mih: eu, eu i-o dau băieţelului.
Cînd primul băieţel pleacă, Mih îi strânge repede maşinuţele şi i le dă. Şi îi face "pa! pa!".
Cred că Mihul meu e într-o fază foarte împăciuitoare. M-a lăsat cu gura căscată. Şi asta pentru că am asistat la multe, multe certuri pe maşinuţe. Uf.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos:)
    La cat mai multe surprize d-astea

    RăspundețiȘtergere
  2. da, dar voi m-ati inteles bine ca a fost o surpriza. adica nu pot sa zic ca lucrurile au stat asa dintotdeauna :D

    RăspundețiȘtergere