vineri, septembrie 16, 2011

It's a miracle!



S-a întâmplat şi minunea: Mihul colorează! Aseară a făcut asta măcar o jumătate de oră ceea ce este o mare-mare premieră.
Învingătoare au fost acuarelele. Adică după ce creioanele colorate si cariocile l-au lăsat indiferent, astea l-au prins.
Nu, nu a făcut cine ştie ce creaţie liberă, a colorat nişte şabloane din Cars (of course! - mersi Corina pentru cadouri, după ce am terminat şabloanele de la tine, am printat eu unele noi) dar coloratul este un mare eveniment în casa noastră. Trebuia şi imortalizat. :D

18 comentarii:

  1. oau, da in ce ordine coloreaza:)). Impresionant.
    La noi tot acuarelele sunt marele hit, dar ele ajung pe hartie, pe mana, pe fata, pe haine.
    Bravo Mihu!
    Cum mai e la gradi?

    RăspundețiȘtergere
  2. eee, nici la noi nu e foarte curat dupa "atelierul de pictura" cum i-am zis. Aseara a ajuns niste culoare albastra si pe canapeaua cea noua asa ca am programat husa la un spalat :D
    cu gradinita, mi-e si rusine sa zic: am decis sa reevaluam situatia in ianuarie. Joi dimineata Mihnea a zis clar ca nu mai vrea sa mearga asta dupa ce miercuri seara ne-a povestit ca el in ziua respectiva nu s-a jucat cu nici o jucarie si a stat pe scaunel asteptind sa vin sa il iau. Nu stiu daca chiar asa s-a intimplat, dar oricum ne-a rupt inima. Eu nu am avut putere sa il conving sa mai mearga pentru ca nici eu nu credeam in asta :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, mai bine mai asteptati. Una e sa planga pentru ca nu e obisnuit sa stea fara tine sau pentru ca e o schimbare in rutina lui si alta e sa fie trist pentru ca nu-i place.
    Eu zic sa cautati alta gradi, cu alte activitati paote..

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai spre alta gradi se duc si gindurile noastre. De data asta vom alege mai cu grija. Si mai asteptam un pic. :\

    RăspundețiȘtergere
  5. Stângaci? Mă bucur când văd stângaci pt că aşa sunt şi eu. Apropo, nu l-a tentat să zugrăvească pereţii cu acuarele? :D
    Felicitări pentru realizare! Mâine poimâine vei umple un perete cu desenele lui...

    RăspundețiȘtergere
  6. Deocamdata pare ambidextru:D. Cind maninca parca foloseste dreapta (sau amindoua simultan :)) ). La desen am vazut ca le foloseste pe amindoua alternatic. Nu s-a hotarit inca.
    Pe pereti a incercat mai demult niste creioane colorate. Acuarele inca nu. :D
    Sa faca propriile lui desene, cred ca trebuie sa mai astept. :)Cum ziceam, e mai degraba sportiv decit artist. :D (numai sa nu ma auda).

    RăspundețiȘtergere
  7. sa mai trimit? dar sint aceleasi. numai ca picii nu se plictisesc daca le place ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. am ajuns intamplator pe acest blog si pot spune ca Mihnea m-a cucerit !!! am rasfoit blogul de la inceput ca sa pot vedea toate fatzucile lui Mihnea !!
    cel mai frumos si mai expresiv copil,felicitari voua ,parinti de mihniulici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @corina: nu, nu mai trimite, important a fost sa descoperim ca uite, acuarelele chiar il pasioneaza. Si Rux i-a luat un set de sabloane cu Cars (in acelasi timp si fara sa stie de tine ;)) iar eu am descoperit un loc de unde le pot printa

    RăspundețiȘtergere
  10. ce pisicher! el a ales s-o picteze in rosu? am asa un feeling ca v-asteapta o Porsche rosie in citiva ani. v-asteapta s-o platiti, vreau sa zic :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. de fapt nu stiu cum se zic corect (intreaba-l din partea mea :-) : o Porsche sau un Porsche? :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai cornelie, se vede ca esti mama de fetita! Pai Fulger McQueen, alde Lightening McQueen, este rosu, deci musai trebuia colorat asa. Dar ai dreptate, o sa vrea o masina, sigur ;), nu degeaba a pus mina pe cheile de masina la alegerea obiectele de la 1 an - nu pot sa cred ca l-am pus sa faca asta :D. Si acu tot intreaba cind isi poate lua carnetul de conducere :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. cam asa, recunosc ca astia ai lu' McQueen fac parte dintr-o galaxie necunoscuta pentru noi. da' Mihu ma uimeste, cu viteza cu care arde etapele. la asa aspiratii la nici 3 ani nu-sh cum o sa-l tineti cool pina la 18 :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. si hihi, pt mine masinile rosii nu pot fi deci Porsche ... ori daca nu: Skoda Bobu ;-)

    RăspundețiȘtergere
  15. MiTo pe naiba, nu merge bine nici pe verde :-(
    simt ca iar imi face figura, ca vineri dimineata se-aprindeau niste alea pe bord in toate sensurile :-(((

    RăspundețiȘtergere
  16. bun, io tin pumnii sa nu ti se intimple nimic periculos totusi in frumusetea aia de masina. doar haios si bun de povestit, da?

    RăspundețiȘtergere