luni, septembrie 26, 2011

Mutriţe, dileme şi nostalgii




Eu mai pot să îl îmbrac cu body oare? Cred că aş mai găsi o mărime de 3 ani care să îi fie bună (la limită cred) pe undeva dar oare mai poate să îl poarte? Că acum face singur pipi şi de multe ori nu mă mai lasă să îl ajut să se dezbrace. Deci dacă îi pun body, mai poate să se dezbrace?
Cred că de fapt am doar o nostalgie după articolul ăsta genial de îmbrăcăminte şi parcă deprim că Mihul nu îl va mai purta.
Adică, gata, bodyurile din primăvară au fost ultimele??
Erau de la Marks&Spencer, le-a purtat multe luni şi erau impecabile. Le-am iubit. Deci, gata? Numai maieuri şi chiloţei? :(((((

4 comentarii:

  1. Eh, Andreea a zis nu la body-uri de cand a facut 2 ani. Initial n-a mai acceptat sa fie prinse capsele si apoi n-a mai vrut body deloc. Da, nostalgic:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, cred ca fetitele isi exprima mai clar si mai devreme gusturile la imbracaminte... Al meu nu prea are nici o treaba cu ce pun pe el :((( Hainele lui nu sunt decit placerea mea :D Si trebuie sa depasesc acum bariera psihologica a lui "maieu+chilotei" :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am aceeasi nostalgie:). noi inca mai purtam, dar fara sa le mai prindem capsele. si oricum, pentru 3 ani, gasesc f greu, din ce in ce mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, deci ma intelege cineva si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere