duminică, octombrie 09, 2011

Rain, mountain, bike









8 comentarii:

  1. Ce tare e Mihuu! Eu cred ca peste cativa ani, nu multi:d, o sa vada toti muntii pe bicicleta...Asa mi-l imaginez eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))sa stii ca i-a placut doar la coborire. la urcare a parcurs o parte din traseu in brate :D (rusine! rusine!)

    RăspundețiȘtergere
  3. da..stim:d."mami sunt bebe...", zice fi-mea. tradus: ia-ma in brate acu:d

    RăspundețiȘtergere
  4. ti se pare? pelerina de ploaie a Mihului a fost cam improvizata (era de fapt a mea) :D...

    RăspundețiȘtergere
  5. genial plod, cu zimbetul lui agatat de ureki kiar si sub ploaie:-)
    noi oare ce-om fi patit de nu mai putem? ma rog, vorbesc mai ales pt mine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cornelie, ai trecut pe la noi!
    Nici io nu mai pot... ploaie, toamna, iarna - detest.:(

    RăspundețiȘtergere