marți, octombrie 04, 2011

Am făcut-o şi pe asta...

 Am dus copilul la film. La Cars 2, evident. Mai citisem despre o experienţa asemănătoare aici şi mă aşteptam la orice :D.
Acum, cu înţelepciunea de după această experienţă, nu aş mai repeta-o şi aş mai amâna intrarea într-o sală de cinema cu câţiva ani. Lui i-a plăcut. A stat 2 (două) ore nemişcat, pe scaun şi cu ochelarii (ăştia enormi că alţii n-am găsit) pe nas. L-am întrebat de mai multe ori dacă vrea să ieşim (mai ales că au fost mai mulţi copii care au plecat în timpul filmului) şi de fiecare dată a zis hotărât că el vrea să rămînă.
De ce nu:

- pentru că avalanşa de stimuli audio-video este prea mare cred eu pentru vârsta asta  (înţelepciunea de pe urmă...)
- pentru că sonorul e dat mult prea tare şi pentru un adult, dar mai pentru un copil
- pentru că vreo 15 minute am fost asasinaţi cu reclame (de mai multe ori la parfumul J'adore de la Dior şi reamintesc că noi eram la Cars iar media de vârsta a spectatorilor era pe la 5 ani, e drept însoţiţi) şi promo-uri la alte filme pentru copii mult mai mari. Aşa îmi trebuie dacă intru în sală la timp ca să nu îi deranjez pe ceilalţi. Mai bine întârziam.
- pentru că acţiunea din Cars 2 este mult mai complicată decât cea din Cars 1 şi mult peste vârsta Mihului zic eu. La fel ca şi primul, e cumva o pledoarie în favoarea prieteniei dar intriga e zăpăcitoare şi pentru un adult. Primul a fost cumva si mai simplu, si mai romantic. (gata filosofia cu Cars 1 si 2! :D)
Ar fi şi nişte da-uri:
- Mihului i-a plăcut şi a avut răbdare să stea pînă la sfărşit. Şi îi face plăcere să povestească despre asta şi ne-a cerut să mai mergem (peste câţiva ani cred)
- l-a ajutat să vizualizeze cartea. Drept urmare, acum când îi citesc din carte mă întrerupe la fiecare două propoziţii şi începe să povestească : "cînd am fost eu la film, la Cars 2, Bucşă s-a deghizat şi în albastru...", etc.
- a făcut cred un execiţiu de înţelegere şi ceva-ceva a priceput el din film (cartea era deja citita) dar sunt sigura că n-a priceput tot.

8 comentarii:

  1. deci una peste alta a fost ok:).
    Noi n-am incercat...dar nici nu mi-a sarit in ochi vreun film potrivit. Ceva cu printese, sau pisici sau animale. Poate Ice Age..dar acolo e intriga prea complicata pentru 2 ani.
    Mai asteptam

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ok, dar se putea si fara... :) Mai bine mai asteptati :)

    RăspundețiȘtergere
  3. rabdare pana la sfarsit!! wow. Felicitari si spor la vizionari, ca banuiesc ca veti repeta experienta, acum ca vine vremea rea...

    RăspundețiȘtergere
  4. @liana: povestea sau ca am rezistat pina la sfirsit? :D
    @Gena/Gabriela/Eugenia :D: da, multumim, cred ca insa va mai avea de asteptat mult si bine pina la urmatorul ca mami n-a fost chiar asa de incintata de nebunia din cinema ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ioi, ce moaca dulce are cu ochelarii aia!!!
    ma bucur ca a rezistat, desi acum, citindu-ti argumentele, iti dau dreptate, mai e de asteptat. oricum, felicitari pentru initiativa!

    RăspundețiȘtergere
  6. yupiiiiiiiiiii, pot sa comentez la tine pe blog, sa vezi ce bag io acu', pentru toata saptamana cat am fost redusa la tacere! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Luminita: bine-ai revenit, cred ca a fost bloggerul cam sugubat!
    da, mai puteam sa asteptam un pic, dar cum e mare fan de Cars, am zis sa-i facem o placere...

    RăspundețiȘtergere