duminică, octombrie 16, 2011

Desertul din week-end

Asta am făcut în week-end. Şi s-a mâncat. Toată. E un cheese cake cu sos de fructe de pădure. Reţeta e de aici (mersi Anca!), un pic adaptată pentru că, dupa ce în ultimele 2-3 săptămâni am făcut o adevărată cură de zmeură (adevărată, gustoasă, românească şi luată de la aprozarul din colţ), exact când să cumpăr şi pentru prăjitură, a dispărut. Şi cu vremea de-afară nici nu cred că sunt mari şanse să se întoarcă. Aşa că am scos fructele îngheţate de la congelator. :(
Piticu a avut şi el dreptul la o porţie mai subţire. După care a cerut supliment. Ce mă fac cu el că e topit după deserturi? :D
Între paranteze fie spus, eu nu sunt neapărat prietenă cu bucătăria, dar fac eforturi măcar din când în când. Piticu are noroc că ştiu cîteva reţete destul de simple şi sănătoase pe care i le tot rulez la mesele de prânz. Iar eu am noroc că el cam mănâncă fără mofturi. Mare noroc. :)

2 comentarii:

  1. bravo ca mananca, chiar si desert. solutia ai descoperit-o deja, sa-l faci acasa pe desert. :)
    arata f bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, pai asta e si regula: fara praji de la cofetarie. problema e ca eu nu prea mai am timp si de deserturi... poate acum ca nu mai aleg prin parc la plimbarea de seara din motive de frig si inserare rapida.

    RăspundețiȘtergere