luni, octombrie 03, 2011

Cine poate să-mi atingă (apostrofator) copilul?

Duminică pe la prânz, mi-a devenit destul de evident ca agentul de pază de la BGS nu.
Eram pentru prima dată în parcul IOR, am ajuns într-un loc cu nişte păuni închişi într-un ţarc, Mihul s-a lipit de gard să se uite, posibil să-l fi şi zgâltâit o dată (cu forţa :D celor doi ani şi 10 luni, desigur). Noi eram cu trei paşi în urma lui, moment în care văd sutpefiată cum un agent de pază de la BGS vine spre el şi îi zice ceva atingându-l de mai multe ori cu antena de la walkie-talkie peste mână.
Mie mi se pare că visez, sunt şocată şi evident că înaintez spre individ să îi zic că e inacceptabil să facă ceea ce tocmai a făcut cu copilul meu şi că dacă vrea să ne atenţioneze să ne atenţioneze pe noi, părinţii, în nici un caz să nu îmi atingă copilul. Tipu pare surprins şi îmi zice înţepat că "nu i-a făcut nimic", eu insist că nu are voie să îmi atingă copilul. El: "nu are voie să se apropie de gard!". Eu: "Îmi spuneţi mie, dar nu îmi atingeţi copilu". Nu l-am convins şi a plecat vociferând. Ce naiba să fac?
Eu chiar cred că nu avea dreptul să îmi tamponeze braţul copilului cu orice ar fi fost. Iar daca Mihul făcea ceva "interzis" (încă nu mi-e clar unde era explcitată regula cu neatinsul gardului şi nici gradul de pericol implicat) trebuia să mă avertizeze, eventual chiar sancţioneze pe mine, părintele copilului. În nici un caz să mi-l atingă apostrofator.
Păi data viitoare ce face? Mi-l şi bate?
Sau exagerez? Un pic?

7 comentarii:

  1. nasol moment:(. Nici eu nu as fi stat deoparte..Nu pune mana pe copilul meu:d

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca ai exagerat... Oameni percum asta trebuie reclamati, pe bune. Sunt contrariata numai citind acest post... sper sa nu ma vad pusa in asemenea situatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de confirmare :) sa faca bine sa mi se adreseze mie daca au vreo plingere!

    RăspundețiȘtergere
  4. well, nu exagerezi deloc, si eu as fi procedat la fel sau poate chiar mai rau!
    stiu parcul, stiu zona cu pauni, dar cu siguranta nu-l stiu pe zelosul bodyguard! si slava domnului, am zgaltait gardul ala de mii de ori... in fine, nu scrie oricum nicaieri ca n-ai voie sa te apropii sau sa-l atingi pe el, pe gard, asa ca....
    cred ca ai avut si un pic de ghinion, noua nu ni s-a intamplat niciodata.
    in fine, asa e la noi, in Franta de exemplu, imi povestea o cunostinta ca ti se cere voie si sa te adresezi copilului, deci nici pomeneala de altceva... parcul e fain insa, sper ca v-a placut indeajuns de mult incat sa reveniti, poate ne vedem si noi! pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Culmea e ca mi-au mai povestit si alti prieteni care sunt frecvent pe-acolo exact acelasi lucru pe care il spui si tu: ca nu au patit niciodata vreun incident si nici nu au vazut vreunul desi sunt de multe ori copii pe gard. O fi avut Mihul o aliura periculoasa... Sau si-a dat seama BGS-istul ca suntem prima data pe-acolo! :)))))
    Da, cred ca mai spre Vest, intratul in contact cu copilul altcuiva e mai "reglementat" la nivel de norme de societate. Nu ma astept chiar la asa ceva in parcurile din Bucuresti dar macar sa nu mi-l bata cu antena pe brat :D.
    Altfel parcul e frumos, a fost o descoperire, doar ca pt noi e un pic departe dar poate revenim intr-un week-end.

    RăspundețiȘtergere