luni, octombrie 17, 2011

Pantalonii roşii au ieşit la plimbare


Duminică, după vreo 40 de minute de zgribuleală pe la Târgul boierului (unde am căutat ceva ce nu am găsit), eu am decretat că e prea frig pentru prelungit plimbarea în Kisseleff.
Aş, piticu a insistat, a insistat şi-a câştigat: o tură prin parcul mare plus măcar cinci minute la leagăne.

Aşa că în Herăstrăul pustiu am tremurat încă vreo 40 de minute. Frig, nişte picături de ploaie rece, plus un vânt care dubla toată starea de disconfort. La mine cel puţin. Că Mihul şi-a luat porţia de leagăne (nu era decât el şi încă un băieţel pe întreg locul de joacă) fără să îi pese de meteo. Spre suprinderea mea, n-am răcit deşi condiţiile pentru asta erau pe deplin îndeplinite.


Şi aici obrajii roşii de după plimbare, în maşină:


PS: Avem un diferend în familie: tata zice că pantalonii roşii cei-mult-lăudaţi-de-mine nu-s frumoşi. :(((((

6 comentarii: