duminică, octombrie 23, 2011

Apple Day

Sâmbătă am dat o fugă rapidă prin parc, mi s-a părut că e prea vânt să mai stăm pe-acolo şi i-am propus Mihului să mai facem doi paşi până la Băcănia veche. Aici tema zilei era mărul aşa că am degustat: suc de mere de Valea Mare ( Mih - două pahare că i-a plăcut aşa de mult că s-a mai dus să ceară unul :D), cornuleţe cu mere (Mih - unul) şi suc de mere cald cu scorţişoara (eu). Am plecat de-acolo cu un bidonaş simpatic de suc de mere (bun-bun, e cam gata) şi două batoane de vanilie pentru nişte prăjituri viitoare.

Cât Mihul a dormit la prânz, am produs şi eu o tartă cu mere, trăiască reţeta lui Jamie că e suficient de simplă până şi pentru mine.


Şi am şi încercat să decupăm, lipim ceva mere pe hârtie dar Mihul n-a fost foarte entuziasmat de idee. Daca n-aveau roţi... :(

PS: Protestez că măcar în timpul săptămânii a fost şi soare. În week-end a fost mohorât rău. Nu mi-a plăcut. :(((

6 comentarii:

  1. vreau si eu reteta lui jamie, daca e simpla :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, tu iti rizi de mine? am cautat-o on-line, dar nu e, iti fac un scan dupa carte. PS: eu as pune totusi mai putin zahar decit zice el in blat ca mi s-a parut ca era cam lesinatoare...

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaa, deci ai carte!
    cine ride de cine, chérie? :-))
    (allez, fie, accept si scan, dar doar fiindca ai zis ca e simpla :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am trimis. tu iti dai seama ca noi vorbim de retete??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :-))) in ce ma priveste cre' ca e o metoda ca vreo alta de a incerca sa ma auto-conving ca am o viata (cit de cit) normala :-)
    deci plusez: as vrea-o si pe aia de papanasi :-) cu un bucatar in attachment, daca se poa' :-)

    RăspundețiȘtergere