duminică, octombrie 30, 2011

Atelier de Halloween la UNA


Duminică dimineaţa ne-am mobilizat să putem pleca de-acasă la 10h şi cu, schimbarea orei, chiar am reuşit.
Am aflat de la Gabi de atelierul pentru pitici de la cafeneaua Danei Nalbaru - UNA, aşa că l-am înscris pe Mih la "grupa mică" ca să facem şi noi ceva care să semene cu grădiniţa (daca acolo încă nu mergem). Halloweenul a fost doar un pretext. Lui Mih i-a placut însă povestea spusă de tata cu dovlecii care sperie fantomele asa că a povestit-o mai departe cum a prins pe cineva :D.


A fost destul de animat şi lume din blogosfera de mamici, simpatic.
Timp de vreo două ore Mih s-a jucat. Desenat, un pic de lipit, plastelina... A fost fun. Pe la sfârşit, după cum se vede, facem ca deobicei: el a găsit un soi de maşinărie şi eu colorez :D.
Păcat că nu aveam 4 ani ca să fim la atelier la "grupa mare" că acolo s-au bricolat tot felul de chestii faine... La cei mici a fost cumva mai obişnuit, chestii pe care la facem şi acasă..

L-am lăsat să mănânce un muffin (nu era foarte dulce, cu dovleac deasupra şi doi stropi de ciocolata). Numai că după aia a mai vrut încă unul :(((. Şi l-a primit.
(Rezultatul a fost previzibil: a mâncat numai pe jumătate la prânz).


Aici e masca pe care am pictat-o acolo.


În oglindă.

La sfârşitul atelierului-zbenguială.

E frumos la cafenea... E simplu, mult alb, cu flori, plus senzaţia că eşti cumva la cineva acasă... Dana a fost gazdă bună. (Mih a plecat şi cu un muffin la pachet :D).
Mi-a placut.
PS: Ca să nu se supere cineva am incercat să facem poze doar cu copilul nostru, asa ca nu prea se vede atmosfera:(

8 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca Mihnea s-a simtit bine. Mi-ar place asa vii cu o prietena, intr-o zi, sa simti linistea locului. Acum avem si tablourile expuse (Cuzina, o prietena pictorita, a adus 14 tablouri... La capitolul Arta Conceptuala se incadreaza acestea) si Una arata mult mai bine.
    Multumesc,
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de invitatie, ma gindeam si eu ca e de revenit cu o prietena, in liniste :). E frumos la voi, va doresc sa aveti succes. :)
    Poate vedem poze cum arata cu tablourile pe fb.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi, Lumi, dar sa stii ca nu am facut cine stie ce vitejii :D doar ceva ca sa mai compensam lipsa gradinitei. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))..tocmai l-am vazut pe Miha pe alt blog, in pzoe de la UNA. Munceati acolo cu spor:)
    E de mers cu copiii acolo sau e mai degraba pentru o cafea cu fetele?

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaa, pe alt blog? care? mi-a scapat. :D
    Daca nu sunt ateliere as zice ca e de mers pentru o cafea cu fetele ca nu cred ca prea au ce face piticii... Atmosfera e placuta...
    Adevaru-i ca acum, cu frigul asta, ar fi bun un loc unde sa fie cald, sa nu se fumeze,sa poti sa bei o cafea-ceva si sa poti sa iti lasi plodul sa faca ceva... Iar locurile de joaca indoor pe mine nu ma prea atrag... Poate gasiti voi asa ceva ca venim si noi :D

    RăspundețiȘtergere
  6. PS: Roxana, cred ca am identificat blogul cu pricina. mersi.

    RăspundețiȘtergere
  7. KAmelia, noi mai mergeam iarna trecuta la verde cafe, care nu mai e:(. De aia sunt in cautare de loc de stat cu picii. Asta vara mai mergeam la o ceainarie draguta, pe langa Dacia. La Vlaicu, se cheama. Am vazut ca au si interior, dar nu l-am studiat inca...https://www.facebook.com/ceailavlaicu

    RăspundețiȘtergere