luni, martie 05, 2012

Din week-end: "Basov" şi Râşnov

 
  
Nu, nu e cafea, dar i-a plăcut recipientul şi i-am făcut pe plac şi am pus apă în el.
 
 
  
Aici a "redecorat" Cărtureştiul din Braşov. Şi, victorie!, ne-am plimbat inclusiv pe la raionul cu jucării şi cărţi şi nu a făcut nici o criză când i-am zis că acum nu cumpărăm nimic. Deci a fost o zi bună.
  
La cetatea de la Râşnov se urcă cu un soi de remorcă acoperită şi trasă de un tractoraş. Să vă mai zic că piticu a fost super entuziast? 
 
 
 
 

 
  

PS: Iar mi l-a făcut cineva "fetiţă". Era cu căciuliţa de pitic, în verde şi cu vreo doi stropi de roşu la haine.

12 comentarii:

  1. Haha, cred confuzia cu fetita i se datoreaza figurii angelice nu hainelor, parerea mea. Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. zici? ca fara caciulita are totusi o fata de baietzel adevarat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. poate caciula a amplificat efectul, eu stiu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm, poate. si ta-su a circotit cum ca seamana a fetita din cauza hainelor :( (my choice)

      Ștergere
  4. Frumos, mi-e dor de Brasov!
    Si mie mi-l mai "fac" unii fetita, chiar si azi la leagane mi s-a intamplat!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine a fost o descoperire Rasnovul, adica cetatea. Bine, eu am o fixatie si cu bisericile fortificate din zona aia, mi-ar placea sa bintui o saptamina prin sate, biserici si cetati :).

      Ștergere
  5. Ah, si el era in albastru, cu caciula albastra.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee, atunci inseamna ca nu conteaza hainele ci doar charisma baietilor nostri! :D

      Ștergere
  6. ce dulce e "fetita" ta! :) ... si eu am doua fetite! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. super escapada!
    mih e frumos ca o fetita, mai, ce sa faci? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. da, a fost fain, cam vint simbata, soare si frumos duminica insa.
    o fi el frumusel (citeodata) dar mie mi se pare ca e din ce in ce mai baietel :D

    RăspundețiȘtergere