vineri, martie 23, 2012

Cute Blog Award

Luna trecuta, blogul lui Mih (că eu îl consider mai mult al lui decât al meu) a fost onorat de două ori (aici şi aici), de Luminita, mami de huni şi Cristina, mamica lui Costin, cu un premiu simpatic. N-am apucat să zic atunci aici şi nu prea am scuze, dar totuşi zic acum un mare MULŢUMIM.
Premiul vine şi cu un set de întrebări, aşa că zic să ma achit de obligaţie în totalitate, chiar dacă cu întârziere.
Care este produsul de machiaj favorit?
Balsam/gloss de buze
Care a fost trend-ul preferat in 2011?
Nu ştiu daca a fost chiar preferat dar oricum mi s-a părut că "trendul" eco-bio-handmade a câştigat teren/vizibilitate.
Care este desertul tau preferat?
E unul care nu ştiu cum se cheamă dar e cam aşa: bezea+mascarpone+fructe de pădure. Şi tarta cu zmeură şi millefeuille-ul cu zmeură. Şi cam tot ce are zmeură. Evident că nu m-am putut opri la unul singur :D
Culoarea preferata?
Acum, verde.
Care este prenumele tau?
Să nu râdeţi: Camelia Argentina (fiul naşilor mei avea la şcoală o colegă de care era îndrăgostit şi pe care o chema Argentina).
Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o.
Piaf - Enfin printemps. 
Pisici sau caini?
Nu mă pot hotări. Şi, şi.
Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Până să facă Mih un an nu am reuşit să îmi fac timp să scriu nimic pe blog deşi îl creasem. Pur şi simplu pragul de 1 an a fost un prag şi pentru mine, şi pentru timpul meu.


Ar mai trebui să şi premiez nişte bloguri care cred că merită premiul dar nu sunt bună la asta, toate blogurile din blogroll merită asta, m-aş simţi onorată dacă cineva care trece pe aici ar prelua iniţiativa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu