miercuri, martie 28, 2012

Mihnisme

"Tati, ce înseamnă noroc?" (ehe, aici să aud păreri ;D)

"Pasta asta e neputincioasă" (de unde până unde nu ştiu)

În maşină, în timp ce tata urca un mini-deal pe lângă lacul Floreasca: "wow, e abrupt, dar e distractiv!"

Cînd se supără: "Tu nu eşti bună. Nimeni nu e bun"


De vineri am inaugurat şi programul "de vară". Asta înseamnă că, în plus faţă de plimbarea de 2-3 ore de la prânz, pe la 6 seara când mama ajunge acasă e luată "de proaspătă" şi mai facem o tură de parc. Ocazie să constat că s-a redeschis chioşcul cu sucuri de fructe (una din opririle noastre favorite), Mih cere deobicei portocale cu banane sau portocale simple şi să văd că lângă sucuri au răsărit încă două chioşcuri, de ingheţată de data asta, încă nedeschise dar prevăd loc de tentaţii şi de negocieri la vară.

Trăiască ora de vară, e mult mai bine, ne trezim la 8h iar de culcat cam tot ca înainte suntem, nu e mult mai grav :D

Şi încă nişte poze din week-end când am condus-o pe bunica la gară şi apoi am fost, foarte matinali, în parc.
 
 

2 comentarii:

  1. ce ducle e tragand trollerul dupa el. :) Nu-mi vine sa cred cat a crescut in ultima perioada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu a fost chip sa il convingem ca poate totusi trollerul era prea greu pentru el asa ca l-am lasat sa il duca pina la tren... Nici mie nu imi vine sa cred. Citeodata stau asa si ma minunez :D

      Ștergere