luni, martie 19, 2012

Din week-end

Cred că toată lumea cu copii a fugit in week-end în parc că după ce am aşteptat atât, acum a fost cald şi soare şi bine.
 
Eu aseară am produs această tartă în cinstea pasiunii pentru căpşuni (care bat ciocolata, yupiii) a piticului şi a ouălor galbene-galbene aduse de bunica de la găini "adevărate". Aşteptând căpşunile cu gust, româneşti, au fost bune şi cele greceşti. Reţeta e de aici.
PS: din păcate n-am poze de duminică ca sa vă arăt hanoracul roz, foarte roz.

2 comentarii:

  1. pe mine m-ai dat gata cu tarta!!! ... desi sunt fan Mihu, de data aceasta a fost surclasat. :))

    O saptamana usoara sa aveti! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee, multumim de aprecieri :D
      sa stii ca eu nu sunt priceputa in bucatarie, unele deserturi imi ies, altele nu. Cel mai mare esec a fost recent o tarta de lamiie care s-a dus direct la cos dupa vreo ora si jumate de munca plus o multime de ingrediente bune aruncate. nici acum nu stiu unde am gresit, am dat vina pe laptele condensat de la Mega. :D

      Ștergere