joi, martie 08, 2012

Mihnisme de 8 Martie

Mihu aseară când ajung acasă:
- Mama, mama, a zis bunica să îţi facem o surpriză! O felicitare-camion, uite aşa! (şi îmi arată dintr-o carte de bricolat). Surpriză! :D
Azi dimineaţă, surpriza a continuat:
- Mami, mami, hai să facem felicitarea surpriză! Te ajut şi eu.
Degeaba i-am explicat cu toţii că surpriza înseamnă să nu anunţi persoana "surprinsă" dinainte... :D

Şi tot azi, sunând-o pe mama a cărei zi de naştere e chiar pe 8:
"Bunica, trebuie să îţi trimitem un cadou. Prin telefon."
Bunica îl întreabă ce să îi aducă când vine la el. Mihul, modest: "Ce ai tu pe-acolo... " :)

7 comentarii:

  1. La multi ani mamei tale!
    Si tie, bineinteles!:)
    Iar Mihu cred ca este un dragalas.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si noi avem o vesnica nelamurire cu surprizele:d.
    N-ma reusit nici sa o convingem ca atunci cand se ascunde trebuie sa taca, nu sa ne anunte unde e ca sa o gasim:d

    La multi ani, mamei tale!
    Si La multi ani si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ha, ha, exact asa si al meu cind se ascunde! Se baga sub patura si striga: mami, mami, vino sa ma cauti! :))
    mersi, la multi si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani! am inghitit ani, cred ce mi-e un pic foame :D

      Ștergere
  4. la multi ani, mihul e tot un dulce! :)
    ai mei se ascund sub patura, le spune tati sa se ascunda ca sa ma sperie, eu intreb 'unde sunt baietii mei?' iar ei raspund repede: 'aici-aici!'. sa-i mananci, nu alta!

    RăspundețiȘtergere