joi, martie 01, 2012

D'ale martisoarelor

Am incercat noi sa facem ceva martisoare acasa din fimo dar n-am fost foarte inspirati, mi s-a parut ca au iesit cam neterminate:

Asa ca am regindit strategia si in week-end am fost la tirgurile de la Mtr si de la Muzeul satului sa ne aprovizionam.
Azi Mihul a facut o scurta vizita la mami la birou si a impartit martisoare.
Si a primit: pupici, ba chiar si ceva dulce si chiar... un trenulet. Rasfat total. Cred ca mai vine :D
Mi-a cerut martisoare si pentru toate fetitele pe care le stie (nu prea multe ca la gradi nu mergem), acu mai ramine sa le intilneasca sa le dea :D.

7 comentarii:

  1. Uite ca nu am incercat sa fac nimic cu fimo, m-ai facut curioasa... La MTR mi-a placut enorm, mi s-a parut ca aveau fantastic de multe martisoare frumoase, imi venea sa tot cumpar doar de dragul de a le avea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-au placut ale voastre.
      Si eu am avut exact aceeasi tentatie la MTR de a tot cumpara ;)

      Ștergere
  2. bravo. in we sper sa ajung si eu la MTR. chiar daca nu am de dat, doar asa, ptr sufletul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da sa stii ca nu mai sunt martisoare week-endul asta, dar e Targul boierului parca ;)

      Ștergere
  3. Foarte draguti iepurasii!:)
    Nici eu n-am ajuns la MTR, poate sambata, daca-i soare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se pare ca pe la 11h e si o piesa de teatru cu intrare libera (deobicei era chiar in curte undeva).Zic asta pt ca, Costin e inca mic, dar asa poate sta citeva minute sa vedeti daca il prinde :)

      Ștergere
  4. Buna, stimata mamica , pot sa te intreb si eu cati ani ai? Scuza-ma te rog ca apar din senin ,precum un magar

    RăspundețiȘtergere