marți, mai 15, 2012

Răceala de trei zile

Duminică piticu ne-a anunţat că "îl doare gâtul". La somnul de prânz s-a trezit de vreo două ori urlând că îl doare acelaşi gât. Dar urlând aşa serios, de ziceai că îi taie cineva un picior. Noaptea s-a trezit o dată tot urlând, de data asta cred că nu mai prea putea să respire că avea nasul înfundat.
Luni, i-au curs mucii non stop astfel că după amiază era deja iritat la nas şi nu mai suporta şerveţelul.
Azi văd că a lăsat-o mai moale cu mucii şi tuşeşte. Cred că e spre vindecare. :)

Uitasem cum e să fie răcit. Cred că e mai bine de un an (dacă nu mai mult) de când n-am mai prea avut nimic. Şi nu ştiu de ce credeam că acu e mai mare şi deci va fi mai simplu. Nici vorbă...Când se trezeşte din somn pe motive de durere sau nas înfundat urlă, ţipă şi nu reuşesc să îl liniştesc decât când e trezit de-a binelea şi înţelege deja ce îi zic. Prima dată când l-am auzit cum ţipă am crezut că a păţit ceva mult mai grav :))
Din fericire mucii nu sunt coloraţi :D şi n-am făcut temperatură. Iar pofta de mâncare e la locul ei. Deci sper să scăpăm uşor de data asta.

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. da..bifam si noi muci. Au aparut duminica seara, azi deja pare spre vindecare. Slava DOmnului ca am ratat tusea de data asta. Fingers crossed:D
    La noi anul asta cu gradi a adus destule viroze, dar de vreo 3-4 luni simt ca am depasit etapa critica:d. In toamna bifam o raceala la 3-4 saptamani. Acum cred ca ajungem si la 1.5-2 luni fara:)). SI oriocum ultimele au fsot usurele...
    Sanatate multa si sa scapati rapid de mucisori si gat rosu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, sper sa scapam. Sanatate si voua! ;)
      Cred ca si noi vom avea mai multe de povestit la capitolul asta din toamna. Pina acum am boierit. :D

      Ștergere
  3. Si noi, si noi, din pacate.:( Tot muci duminica toata ziua, apoi tuse de la mucisorii din gat, dar fara temperatura si la el. Si mananca cat de cat. Dar tot cu trezit din somn in urlete din cauza de tuse sau muci. Cel putin nu-l doare gatul, am fost luni dimineata la doctor si in gat n-avea nimic.
    Costin are si un stafilococ auriu in nas, asa ca pandesc sa vad daca se coloreaza mucisorii sa-i pun picaturile cu antibiotic pe care mi le-a recomandat pediatra.
    Sanatate tuturor!
    Urat! Vantul asta, bata-l vina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, sanatate multa si voua!
    uite, eu credeam ca daca e mai mare, nu se va mai trezi asa tipind din somn cu urlete cum facea cind era bebe (ca mie de asta mi-a adus aminte) dar n-am scapat.
    Nici mie nu-mi place vintul. Si de fapt cel mai greu a fost sa tin copilul in casa doua zile...

    RăspundețiȘtergere
  5. da, pe noi tot vantu ne-a suparat. duminica seara a fost cu bunicu sa topaie la plasa si presupun ca a transpirat. plus vant. rezultat muci:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, cred ca si la noi tot o combinatie din asta a fost (transpirat + vint)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. :) Mihnea doar mai "behaie" din cind in cind. In schimb m-a luat pe mine (ceea ce ma face sa cred ca am avut pina la urma de-a face cu o viroza) si parca la mine trece mai greu :(((.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mersi, Lumi, la el a trecut repede, eu am tirit raguseala citeva zile bune.

      Ștergere