joi, mai 31, 2012

Amestecate

În week-endul trecut am lăsat copilul cu bunica şi am fugit în celălalt capăt al ţării la o întâlnire cu colegii mei de liceu. Două zile şi jumătate am lipsit şi când m-am întors am avut o senzaţie ciudată că Mihul e altfel, că e schimbat, că parcă e mai matur :D, că parcă vorbeşte altfel... Aţi mai simţit aşa ceva?
Pe lângă asta, partea bună e că se pare că nu ne-a dus lipsa deloc. Când am plecat nici măcar nu a zis că vrea să plece cu noi iar când ne-am întors ne-a întrebat când mai plecăm :))) Cred că suntem nişte părinţi foarte degeneraţi.
Să nu uit. La plecare a strâns o jumătate de pungă de maşinuţe şi ne-a dat ca să avem cu ce să ne jucăm pe drum. Le-am ascuns în coşul de rufe şi la întoarcere le-am scos pe furiş, i le-am dat şi i-am mulţumit.
- Şi v-aţi jucat cu ele?
- Da, sigur, mulţumim.
(Ultima dată când l-am lăsat cu bunicii mai mult de câteva ore a fost acum un an când am fugit câteva zile la Roma în doi).

*
N-avem planuri speciale pentru 1 iunie deşi am văzut că se întâmplă tot felul de chestii (nişte ateliere la Cărtureşti, ceva prin Cişmigiu, parcă şi la Mţr şi Muzeul Satului) mai ales că eu voi cam fi la Bookfest şi vineri şi sâmbătă când vine autorul meu preferat - Houellebecq.
Totuşi sâmbătă mergem să tragem copilul în poză la proiectul Bogdanei "Portret de copil"  Sper să iasă o poză faină, de-abia aştept să o postez.
*
Iar săptămâna viitoare plecăm într-o vacanţă de o săptămână, un soi de city break prelungit, prima dată când ieşim cu plod cu tot în afara ţării altundeva decât la mare...Să ne ţineţi pumnii.:)

6 comentarii:

  1. Legat de faptul ca nu mai e asa depedent de voi, vreau sa iti spun ca si la noi Vlad era foarte legat de noi si pana a mers la scoala nu cred ca a fost vreo noapte cand a ramas doar cu bunica. In clasele I-IV daca mergea la vreun party stateam si eu cu el si in concediu am fost tot timpul cu el. Si cu toate astea acum nu mai are nici o treaba, a fost, in ultimul timp, si in excursii si in tabara singur. Pe data de 31.05.12 l-am dus pe el si pe un coleg la un spectacol de teatru, dans si muzica, organizat de studenti in scop umanitar si m-a intrebat ”Stai si tu cu noi?” I-am spus ca da, probabil (pentru ca nu prea aveam ce face in timpul ala) si mi-a zis ca, de ce, sa-i las singuri. Asa ca m-am conformat si am plecat. Dar al meu are aproape 12 ani asa ca al tau, la 3 ani si jumatate, e clar mult mai independent si asta e foarte bine.
    Distractie placuta in vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eee, la aproape 12 incepe sa fie normal sa nu mai vrea sa stea cu mama... cred. ca daca as fi in locul tau nu stiu daca mi s-ar mai parea :))
    da' nu stiu daca nu ar trebui sa ma ingrijorez ca al meu la 3 jumate poate sa se dispenseze de noi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca e normal sa vrea sa fie singur, doar ca incep sa fiu nostalgica, ma gandesc ca mai un pic si voi fi doar pe post de sofer, casier... s-apoi se insoara. Tu mai ai ceva timp.

      Ștergere
    2. :) Mai am o prietena cu o fetita de 10 ani care imi zicea ca in week-end face pe soferul... deci cred ca e inevitabil. :D

      Ștergere
  3. Tinem pumnii. Noi abia ne-am intors dintr-o vacanta de o saptamana, cu plodul bineinteles, si am mai pleca undeva cu mare si soare cat de curand. Poate chiar si fara plod de data asta, pentru prima data.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. Noi am avut de-a lungul timpului vreo 4, cu ultima, chiar 5 iesiri fara el :D

      Ștergere