sâmbătă, mai 05, 2012

Mihu Biciclistu'

 Se vede ceva deosebit la poza asta? Dacă nu se vede, zic eu că e o poză foarte, foarte specială. E o poză cu Mihu care merge pe bicicleta cu două roţi fără roţi ajutătoare. Wow! Am mai zis eu că e sportiv... :D
 Ziua a început aşa: am intrat în parc pe 4 roţi (două+două ajutătoare). După ce am mâncat fructele, tata zice: hai să dăm jos roţile ajutătoare. Mih ba vrea, ba nu vrea, până la urmă vrea cu condiţia ca tata să îl ţină tot timpul din spate. Îi explicăm că dacă se dezechilibrează, nu trebuie decât să pună picioarele jos cum face la bicla fără pedale. Şi asta a fost. După două-trei încercări, tata vede că începe să îşi ţină echilibrul şi lasă puţin câte puţin din mâna de echilibru. La un moment dat a zis că nu mai vrea dar un pic mai târziu şi-a dat seama că îi reuşeşte. De la Roaba de cultură şi până la locul de joacă n-a mai vrut roţi ajutătoare. Deja când am ajuns la locul de joacă, tata nu mai ţinea mâna pe bicicleta lui.
 Şi uite aşa am ieşit din parc. Pe două roţi. Şi mândru nevoie mare că l-am tot lăudat. Ca un păunaş era. :D
 Încă o poză cu bicicleta că mie parcă nici nu-mi vine să cred. Cred că anul de dat pe bicla fără pedale a ajutat acum foarte mult la echilibru.
Cred că şi lui i se pare super. La prânz, nu reuşea să adoarmă şi i-am zis să închidă ochii şi să se gândească la ceva frumos. El: păi nu pot să mă gândesc decât la bicicleta mea fără roţi ajutătoare...
Şi încă o poză de la locul de joacă. Happy.

4 comentarii:

  1. Wow! Ce pot sa zic decat BRAVO Mihu!
    Foarte frumos finalul postarii.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Cristina. Poate din exterior nu pare mare lucru dar pe mine m-a dat gata ca a trecut asa repede la doua roti. Iar acum merge de parca asta ar fi facut de cind lumea. Ca un om mare. Si nu e decit un pitic pe niste roti mici si ele :D.

      Ștergere
  2. Mihaela Dobre7 mai 2012 la 19:21

    Super. E mare lucru sa ai simtul echilibrului. Bicicleta e o minune. Si mie imi place mult. Vlad a invatat de la varul lui sa se plimbe cu bicicleta. Acum are alte tentatii si nu prea se mai plimba decat daca are companie. Va trebui in curand sa-l insotesti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Mihaela, ma gindesc deja ca nu mai prea pot alerga pe jos dupa el. Cind iesim in week-end, taica-su e si el pe bicicleta si se fugaresc amindoi. :)

      Ștergere