luni, mai 28, 2012

Puzzling on mac

Puzzle complicat cu personajul preferat - Miffy...




5 comentarii:

  1. Abia cand a aparut ultima postare am observat ca aceasta a fost publicata de tata. Asta mi-a adus aminte ca si la noi tot tata e cel care tinea pe genunchi copilul, pe cand avea cam 2 ani, si se juca Rayman la calculator. Acum il tot cearta ca sta prea mult la calculator...dar adevarul e ca nu-l poti elimina din viata lor. Si la scoala acum au o gramada de teme care presupun utilizarea calculatorului asa ca e bine sa invete sa-l foloseasca cat mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, evident ca tata e cu de-astea... Of, si stiu ca si noi ne vom bate cu el ca va fi prea mult... Voi reusiti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea. Ce il atrage mai mult decat calculatorul, sau la fel de mult mai bine zis, sunt filmele. Cum si mie imi plac, mergem mult impreuna la Cinemacity sau ne facem popcorn si ne uitam la TV. Cand era mic citeam mult impreuna, adica eu ii citeam pana mi se usca gura. Acum citeste singur dar doar impins de la spate. Daca insa il prinde cartea n-o mai lasa din mana. E greu pana incepe. Trebuie sa imi fac eu timp si sa-i mai selectez ceva carti. Vara asta cu siguranta.

      Ștergere
  3. Si Costin e fan Miffy. Stiu cele trei carti pe care le avem pe de rost, la virgula. Deocamdata doar din carti stie personajul.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) foarte reusit personajul. iar pe site sunt niste cintecele si filmulete la care stiu ca ma uitam cu el de cind era mic-mic. Acu a ajuns sa faca si jocurile, puzzle si unul cu numarat de mere...

    RăspundețiȘtergere