sâmbătă, mai 05, 2012

1 Mai la Mogoşoaia

 Sunt câţiva ani buni de când n-am mai stat în Bucureşti de 1 Mai. Şi nu ştiam ca Mogoşoaia e destinaţie preferată de ieşit în ziua asta, aşa că ne-am dus într-acolo... Era multă, multă, multă lume şi nimic nu mai semăna cu locul liniştit pe care îl ştiam. Am ajuns exact la mijlocul unei spectacol de teatru pentru copii, Mih l-a urmărit atent, după care am mai stat o vreme pe malul lacului.
 Piticu a fost foarte fericit să arunce cu pietre în lac. Nu s-a mai plictisit de asta. Pe la prânz am plecat. În curtea palatului urla o muzică care n-avea legătură cu nimic şi care avea mulţi, mulţi decibeli inutili. N-am înţeles-o deloc. Îmi vine să fac o hartă cu locuri de evitat din motive de aglomeraţie.
Aici e la întoarcere:)). Foto (şi mizanscenă): tata.
PS: De dimineaţă: "mami, mami, la mulţi ani! mă duc să-ţi fac un cadou surpriză. Ştii surpriza nu ai voie să o spui"... Peste câteva minute: "mami, mami, ajută-mă că nu pot să fac surpriza!" :D

2 comentarii:

  1. Pare frumos acolo. N-am ajuns inca. Dar sigur e mai frumos cand nu e suprapopulat.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, e foarte frumos si liniste in mod normal. Noua ne place. Doar ca la lac e cam periculos cu copii mici ca nu e nici o balustrada de protectie. Tin minte ca eu eram cam stresata cind am fost cu Mihul mai mic ca vroia si sa arunce pietre in apa si nici nu il puteam lasa sa se apropie prea tare...

      Ștergere