marți, ianuarie 31, 2012

Din week-end

 Al doilea week-end cu zăpadă s-a lăsat și cu o expediție cu sania demnă de Polul Nord. Ca și temperaturile. Brrr. Cu tata. De unde  și ochelarii. :D
 Eu abia când am văzut pozele am înțeles care erau munții de zăpadă de care povestea Mihul ;)
 Pitic fericit. Care de altfel nu ratează nici o zi fără o plimbare prin parc. Doar în ziua cu viscol puternic a scos năsucul doar în curte.
 Iar mai jos, la ziua prietenei lui, Teodora (fi-miu a început să aibă o viață socială care în curând mă va face invidioasă), dovada că și băieții știu să hrănească bebelușii, să fim bineînțeleși :D. În afară de asta, să notăm totuși că și-a disputat non-stop singurul trenuleț din casă cu încă trei băieți muuuult mai mari și nu pot zice că a ieșit învins :D. Cine zice doi băieței, zice conflict, credeți-mă! Iar eu ies întotdeauna cea mai obosită din confruntările astea.

8 comentarii:

  1. foarte tare sania! :) .... iar mutrita lui Mihu "strabatand muntii" cu ochelari smecheri pe nas e tare trendy. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. of, sania asta a fost principalul cadou de Craciun si a zacut nefolosita pina acum. Noroc ca pina la urma nins...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa zapada voastra, noi avem doar ger.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of, e niste zapada bocna tot din motive de ger (brrr). mie nu-mi place deloc dar pt un sanius, merge ;) Pt om de zapada, nu.

      Ștergere
  4. Oau, ce bine arata sania voastra pe zapada (si Mihu, bineinteles)...a meritat asteptarea!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, Cristina, eu cind ma uit acum la ea mi se pare un pic exagerata, dar, na, isi face treaba.

      Ștergere
  5. deci pzoa cu Mihu hranind bebele e minunata:)
    Si ce sanie! Cica vin iar ninsori, deci o sa aveti la ce sa o folositi:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, i s-a parut foarte fun ca bebe bea pe gura si face pisu in olita. Numai eu l-am vazut de vreo 3-4 ori cerindu-i bunicului Teodorei sa-i reumple biberonul cu lapte.
      PS: la ce dezbatere e la tine pe blog, mai ai timp de citit si altceva? :O

      Ștergere