marți, ianuarie 24, 2012

În bucătărie

 Avem un ajutor în bucătărie. Am descoperit că lucrurile sunt mult mai simple dacă îl las să se facă util, așa cum vrea. Vrea să spele vase? Îl las să spele vase. Rezultat: copil fericit care mă anunță victorios "uite, mami, am făcut-o să strălucească!". Bine, se lasă cu mult consum de apă inutil dar asta e, piticu e mulțumit, eu sunt mulțumită. S-a rezolvat. 
Oricum cred că nu mai are rost să îi cumpărăm o bucătărioară de jucărie (cum mă bătea gândul) că mi-e teamă că o va prefera pe cea "mare".

13 comentarii:

  1. da, si eu am aceeasi dilema...Si a mea face treaba in bucatarie si ma gandeam de ziua ei sa-i iau una. Dar mi-e ca o va ignora. Ca tot aia mare e mai interesanta:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mi-e teama ca arunc banii degeaba. pe de alta parte sunt asa de frumoase bucatarioarele astea de jucarie, nu? ;) (Prietenul lui Mih are una si cind a fost pe la el s-a jucat cu ea).

      Ștergere
    2. da, da , sunt tare misto. Eu as vrea una maricica..asa sa stea in picioare langa ea. Ca pe alea mici le ignora

      Ștergere
    3. Exact, eu am vazut la Ikea si la Imaginarium dar cu siguranta voi stiti mai multe ca sunt mai degraba la sectorul pt fetite ;)

      Ștergere
  2. Foarte frumos! Si eu ma gandesc sa-l las pe al meu, cand o vrea, ca atunci cand merge pe la locurile de joaca pare interesat de bucatariile de jucarie.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, sa stii mie mi-a luat ceva pina sa accept ca practic trebuie sa ii cedez bucataria :) Ca atunci cind e el pe-acolo, mare lucru nu mai pot sa fac. Sau oricum trebuie sa negociez...:D

      Ștergere
    2. Eu n-am de ales acum, vrea sa-l urc pe blat cand gatesc sau spal vase, maraie, ma trage de pantaloni, ramane agatat cu bratele de chiuveta si picioarele zbatandu-se in aer in disperarea de a urca...asa ca trebuie sa las totul balta si sa ma joc cu el cu lingurite, furculite, castroane si alte ustensile de lemn din bucatarie pana se plictiseste si pleaca la ale lui jucarii.
      Da' treaba inca nu vrea sa faca in bucatarie.:)))

      Ștergere
  3. Foarte harnic! Bravo, Mihu'! Cat despre bucatarii.. eu sunt tare inantata de alea de la IKEA dar si de cele TEFAL care se gasesc prin mai multe magaine de jucarii; astea mi se par mai tapanoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa, pe cele Tefal nu le-am identificat inca. Stiam eu ca trebuie sa vorbesc cu niste mamici (si) de fetite :)

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. hihi, ce mih simpatic! sa vina si la bxl ca-si gaseste de lucru toata ziua. si poate-o trainuieste si motiveaza si pe snoopa :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. mah, cred ca nu il va tine mult. e o faza, deci "profit". Si ti-am zis, venim, venim, pregateste vasele ca sa ii dam de lucru ;)

      Ștergere