joi, ianuarie 19, 2012

Cum vă plac?

Sau ce-am găsit frumos în perioada de sales. Că eu recunosc că îi iau Mihului multe chestii de îmbrăcat acum.
Da, da, binecunoscuţii pantaloni slim.
În iarna asta, mi-au plăcut mai mult  tricourile de la Zara decât cele de la Okaidi de care am fost îndrăgostită anul trecut.
Şi ceva pulovăre, cam triste la culori dacă mă uit bine acum dar nu uitaţi că noi am ieşit definitiv din colecţiile alea care până la 36 de luni  tot mai au ceva haine colorate şi suntem acum la băieţeii "mari" unde este şi mai, si mai boring...:(
PS: voi ce-aţi văzut frumos????

10 comentarii:

  1. felicitari pentru achizitii! eu inca sunt fan okaidi & Co.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi. Si eu mai sunt fan okaidi ca mi se pare ca materialele din hainele lor (unele cel putin) se simt foooooarte bine... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am profitat de reduceri inca... sper sa ajung curand.

    Imi place mult pluoverul peticit in coate! :) .... nu ca restul nu mi-ar placea, insa acesta mi-a placut mai tare. :)
    Sa le purtati cu placere... cat despre culori... e suficient Mihu' sa le inveseleasca! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Pai acum e cel mai bine sa ajungi ca sunt reducerile cele mai mari ;)

      Ștergere
  4. foarta frumoasa captura ta:). Mihu ce parere are?
    Am luam si eu niste bluzite, de la zara. Si ciorapi de la calzedonia:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihul n-are nici o parere. Absolut nici una :((. Ii este perfect indiferent oricit as incerca eu sa il cointeresez. Acesta e un post doar pentru propria mea placere :D, Mihul nu se regaseste printre tags :))
      Ahhh, ciorapeii de la calzedonia i-am vazut dar, again,nu suntem in target :(((

      Ștergere
  5. :-)) pe aia "verzi" i-am luat si eu la tura asta de reduceri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mihul i-a imbracat deja pe aia si dupa prima purtare am ramas cu capsa din talie in mina:((. Inca nu stiu daca ma duc sa fac scandal sau nu :D

      Ștergere
    2. Auch, eu ma gandesc sa-i pun la ziua lui... Macar atunci sa reziste :D

      Ștergere
    3. Nu cred sa fie toti asa. Sper ca am nimerit doar noi rebutul ;)

      Ștergere