joi, ianuarie 12, 2012

Amestecate

- Cea mai tare "ameninţare" (scuzaţi, dar eu nu mă descurc fără) nu mai este "îţi iau maşina" (plus că astea sunt aşa de multe că ar trebui să le strâng pe toate într-un sac ca să aibă ceva efect) ci "nu-ţi mai citesc poveste deseară".

- În consecinţă, aseară, când teribila pedeapsă a fost pusă în practică, piticul s-a uitat singur şi bosumflat pe pozele de la vreo 2-3 cărţi iar eu mi-am odihnit vocea.

- Seara avem 1-2 momente de curată nebunie. Recte: una bucată pitic intră într-un soi de vrie-stare fără de stare-agitaţie de neoprit. Sare pe pat, sare pe canapea, alearga de la un cap la altul al casei, nu te lasă să vorbeşti (sau doar cu el), ţipă, e nemulţumit, e fericit, e agitat şi toate la un loc. Rezultat: mult zgomot, agitaţie şi uneori şi adrenalină că săriturile devin  pe alocuri periculoase, moment în care chiar ai vrea să îl opreşti dar nu prea ai cum (doar să îl salţi de la locul faptei şi să te aştepţi la proteste-plânsete :( ). O fi bucuros că ne vede pe amândoi acasă? vrea să ne atragă atenţia (dar zău că o are)? o fi "un pic" hiper-activ (dacă n-ar reuşi să se concentreze pe multe alte lucruri zău că aş fi investigat problema)?

- Aseară, ne-a anunţat de pe, scuzaţi, wc, că a mai învăţat o litera: N. Revelaţie privind la pachetul de hârtie igienică. :)) Am zis să îi instalăm un alfabet în baie că o fi mai distractiv.

- În timpul "vacanţei" de iarnă s-a întâmplat şi minunea. Un filmuleţ, de altfel adorabil, cu Winnie şi Crăciunul, a detronat Cars (1 şi 2) urcând pe prima poziţie a celor mai vizionate filmuleţe de desene animate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu