sâmbătă, ianuarie 21, 2012

Yupiiiii!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Piticu m-a trezit de dimineață cu "ninge, mami, ninge!" după care ne-a luat de mână și ne-a tot plimbat când pe unul când pe altul prin fața ferestrei ca să ne convingem de minune.
Când am plecat de-acasă eram cam sceptică în privința șanselor de joacă în zăpadă că nu era decât ceva ud pe jos. Când am ieșit noi de la piesa de teatru de la Mțr (adică pe la 13h) era deja mai bine. Iar în Herăstrău a fost chiar perfect.
Later edit: Am fost atât de disperați după zăpadă încât pe la 7 seara când s-a trezit și piticu după vreo 3 ore și jumătate de somn, am mai fugit o dată în parc să îl dăm cu sania.
 
 
 

4 comentarii:

  1. Ooo, la voi era deja mult mai multa zapada!
    Si saniuta?!? Nu ati testat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba am testat-o spre seara, tocmai ce-am facut o actualizare :). Intre paranteze fie spus saniuta e cam greu de transportat in masinuta noastra :D dar in rest e ok, aluneca bine ;).

      Ștergere
  2. aaaa, ce fain! venim si noi!! :-) la noi "ninge" in continuare cu zapada topita :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mah, sa stii ca nici p-aici nu pare sa dureze mult. pina sa se trezeasca piticu cea din curte se topise, motiv de o mica criza, noroc ca in herastrau se mai prezenta intr-o forma cit de cit onorabila dar la 21h erau 2 grade plus... nu-mi vine sa cred ca alergam dupa zapada cind altadata eram deja ingropati in vreo patru rinduri pina la sfirsitul lui ianuarie...

      Ștergere