luni, ianuarie 30, 2012

Ne "citeşte"!

Săptămâna trecută, Mihnea ne-a zis că vrea să ne citească el "Winnie, Cartea filmului". Am zis da şi piticul a luat cartea şi a început să povestească. Şi nu propria lui versiune ci cu fraze sau bucaţi de fraze exact ca în carte şi urmărind paginile. Prima dată am zis că a reţinut primele două pagini dar după aia am văzut că ştie toată cartea...Carte de copii dar totuşi cu 64 de pagini. Şi reproduce frazele exact cum sunt scrise pe pagini doar că mai sare din când în când câte o propoziţie. Şi e foarte mândru că poate şi el să ne citească acum :D
Am investigat de câte ori i-a fost citită: eu de vreo 3 ori, tata de vreo 2 ori şi încă de vreo 2-3 ori bunica. Oricum nu e cartea pe care să i-o fi citit cel mai des. Primele două locuri sunt ocupate de Albă-ca-Zăpada şi Cars (1 şi 2).
Aici o mică mostră. Întreaga povestire durează 25 de minute în interpretarea piticului.:)

6 comentarii:

  1. vai ce tare e! chiar pare sa citeasca:)). SI a retinut toot? bravo Mihu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-a lasat cu gura cascata... cred ca i-am descoperit in sfirsit un talent ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare Mihu!
    Va dorim multe seri de lectura cat mai placute, in familie, cu Mihu pe post de cititor-sef!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Cristina. Iti dai seama ca in spatele fiecarei "citiri" de-a Mihului stau vreo 10 de-ale noastre :) De somat sigur nu somam...:)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :) Mi-am dat seama ca trebuia sa pun si "subtitrare" ca eu il inteleg perfect dar numai pt ca sunt obisnuita :D

      Ștergere