sâmbătă, februarie 04, 2012

Teatru și zăpadă


 Ne cam repetăm în week-end cu un meniu de teatru și zăpadă. 
Azi am văzut la Mțr "Vrăjitorul pofticios" o piesă simpatică pentru că e o pledoarie pentru ca piticii să mănânce legume iar Mihul am văzut că a luat-o în serios că ne tot argumenta că el mănâncă... 
Acum două săptămâni am fost la "Șoricelul cel prostuț" (foto sus) in care era vorba de un șoricel care nu prea voia să adoarmă și tot prelungea momentul somnului: "mami, vreau apă!", "mami, pipi!".... Eeee, aici ne-am regăsit bine de tot.
Asta-i poziția de stat la teatru.
 Și-apoi ne-am dat un pic pe zăpadă.
Cred că în săptămânile viitoare vom încerca  atelierele de la Mțr  unde am văzut că au o temă nouă,  sau de la  Lumea lui Momo, unde am tot zis ca ar trebui să încercăm. Mai avem in plan un week-end la munte care însă nu va fi următorul că avem bilete la Cirque du Soleil (yupiii), din păcate nu i-am luat și piticului însă acum ne pare un pic rău.

6 comentarii:

  1. eu vreau la teatru! ;) .. dar si la Momo. Cred ca o abonez pe Maria. ;)
    .. v-am mai zis ca imi place de mor sania voastra? ;)

    Duminica frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. aa, deci v-a placut la Momo. bine de stiut;)
    Duminica frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ca voi sunteti mai mari...noi suntem destul de limitati la activitati de week-end, daca nu-i vremea cat de cat OK sa stam pe-afara.
    Cred ca v-ar placea un atelier la Lumea lui Momo, e cald, primitor, vesel, am fost si noi astazi ca au fost atelierele "la liber", sa zic asa, sa vada lumea cam care e treaba.:) Lui Costin i-au placut instrumentele, dar nu cat sa-l retin prea mult pe loc, nici nu s-a uitat la acuarele sau lut, deci pentru noi mai e de asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa, deci si voi ati fost! stiu deja trei mamici din blogosfera care au fost... Cred ca trebuia sa ne fi mutat si noi de la Mtr mai spre cigmigiu ;) si sa stii ca mie mi-e dor de virsta pe care o are Costin al vostru acum, deci enjoy as zice :)

    RăspundețiȘtergere
  5. noi pe soricel l-am ratat :(, si cred ca de acum ne schimbam ocupatia de weekend, incep sa se repete piesele ptr noi :).
    la ateliere o sa incercam insa sigur.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa, si noi mai trebuie sa variem...

    RăspundețiȘtergere