marți, februarie 21, 2012

O zi în doi

"Şcoala" de dimineaţă. Piticu îşi scrie numele fără ajutor. Şi încă vreo 2-3 plus mama-tata cu un pic de ajutor.
Am prins o zi cu soare şi ne-am plimbat mai bine de două ore. Desenat pe zăpadă.
Împins sania după ce ne-am dat un pic şi în nişte leagăne ieşite de prin nămeţi.
 
 Om de zăpadă cam diform că era zăpada moale.
Mozaic. Mai mult eu dar piticul măcar mi-a făcut galerie şi a mai lipit şi el vreo cîteva piese. Dintre care unele pe faţă:

 
 Şi am aşteptat curierul să ne aducă cărţile comandate aici.
 Şi chiar dacă nu avem poze, am mai şi aspirat (amândoi, desigur :D) şi făcut seara o quiche bună, bună. Am învăţat (în timp) că trebuie să îl las pe pitic să aspire, să cântărească ingredientele, să frământe aluatul, etc. că altfel nu o scot la capăt. Dar până la urmă am răzbit. Împreună.

10 comentarii:

  1. foarte frumoase lucruri faceti voi :)
    Si noi am descoperit ce frumos e sa desenezi in zapada:d. SI sa te arunci in ea:))
    Cartile le avem si noi, e disperare mare cu Dora Minodora in casa noastra

    RăspundețiȘtergere
  2. :)am reusit sa petrecem o zi calma, aproape fara sa ne suparam.
    eu pe minodora abia acum am luat-o experimental, sa vad daca ii place, ca stiam ca la fetite cel putin are mare succes...

    RăspundețiȘtergere
  3. f frumos va petreceti voi timpul! felicitari Mihului ca stie sa-si scrie numele:) si nu numai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumi, si-l "scrie" cu litere magnetice ca am uitat eu sa o zic explicit.... Adica stie sa aleaga literele si sa compuna numele lui. Dar nu scrie cu minuta lui :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce zi plina! Iar Mihu e impresionant: citeste povesti, scrie, aspira, gateste...bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. ehe, stai ca nu sunt toate chiar asa line :D
    Spre exemplu am inceput sa aspiram, a trebuit sa il las intii pe el, s-a plictisit, am trecut eu la treaba. A vrut sa scoata pernele de pe canapea ca sa pot sa aspir, l-am lasat. I-au cazut (din motive de echilibru instabil) pernele, a facut o criza de furie impotriva mea si mi-a cerut sa inchid definitiv aspiratorul. L-am inchis, am vorbit cu el un pic (el nervos si ilogic), am asteptat sa treaca norul, am vazut ca se insenineaza si am putut termina operatiunea. Ufff. Si nu e decit un exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante activităţi. Dar de departe cel mai interesant e mizaicul... de pe faţă! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :) ce frumoasa e viata cu un Mih mare si cooperant! :)

    RăspundețiȘtergere