joi, februarie 16, 2012

Activități indoor

În așteptarea primăverii și a plimbărilor lungi prin parc...
Am avut un succes neașteptat cu un set de plastilină de modelat cu fluturaș-iepuraș și Kitty (mda, probabil că era destinat unor fetițe) care și-a scos toți banii (vreo 7,5 lei într-un Kaufland). Mihnea a umplut masa de iepuri și fluturi pe care i-a împachetat în șervețele și mi i-a făcut cadou. Plastilina e foarte ușor de modelat și miroase a vanilie, jur. S-a jucat și încă se mai joacă, cam o dată la 2-3 zile e o ocupație care ne ține și o jumătate de oră ceea ce, credeți-mă, e mult :D.

Aici e sistemul de șine unde Mihul plimbă locomotivele. Joaca asta, mi-am dat eu seama trebuie alimentată cu povești (sau desene) din Thomas că întotdeauna are mai mult chef de joacă cu trenurile după ce are proaspătă în minte vreo poveste de acolo.
Iată și "aeroportul", nou venit ocupător de spațiu la noi în casă. Mihul pare foarte atașat de el, noi pândim momentul să-l dezmembrăm că ne cam încurcă.

Piticu se costumează și vine să mă sperie iar eu trebuie să mă mir și să întreb cine e acolo :))
Aici am decupat și lipit (da, mai mult eu) sau am încercat să facem un soi de fulgi de zăpadă. :)

10 comentarii:

  1. Of, si noi am luat toate jucariile si jocurile din casa la rand, inclusiv cele pitite pentru "vremuri" grele (lacrimi ce nu pot fi calmate usor), de "n" ori pe zi, apoi toate melodiile de copii din toate cutiutele muzicale, toata muzica clasica pentru copiii pe care am putut-o descarca, am dansat, ne-am prostit...si tot a mai ramas timp liber de umplut in care ne-am plictisit ingrozitor. Asta pentru ca taica-su si-a vazut copilul ieri vreo 30 minute in total, 15 dimineata inainte sa plece, 15 seara, la baita, pentrru ca pleaca ai devreme sa-si dezapezeasca masinaa si ajunge foarte greu, pe la 21.00 acasa, tot din cauza zapezii. Si suntem singuri-singurei toata ziua, cu un Costin care e ingrozit de zapada, deci n-are sens sa iesim afara...si nici n-am avea pe unde sa mergem!
    Gata, e oficial, urasc iarna, dar mai ales zapada!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stiu, la noi ar trebui sa fie mai simplu ca fiind mai mare poate face teoretic mai multe activitati dar nu e asa intotdeauna. El ramine insa vreo 5-6 ore si cu bunica si iese un pic si afara la prinz... Asa cu nu trebuie doar eu sa inventez cite ceva... Plus ca eu nu sunt foarte creativa iar el nu prea e atras de culori :(

    RăspundețiȘtergere
  3. of, ne straduim si noi, stii cum e cu ei in casa... Plus ca eu, cum ziceam, nu debordez la inventivitate pe partea artistica :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ei lasa, eu am furat multe idei de la voi :)
    cat pe ce sa uit mai devreme, te-am premiat: http://tusibebe.wordpress.com/2012/02/16/and-the-winner-is/ :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos e cu baieti mari! :) Q: crezi ca accesoriile de modelat plastilina merg si la fimo? ... ma intereseaza sa fac cu Maria.. dar nu vreau inca sa ii iau plastilina ca o mananca... ma gandeam sa incercam sa facem ceva martisoare din fimo pentru bunici...

    RăspundețiȘtergere
  6. hi, hi, gind la gind. si eu cochetam cu ideea de a folosi accesoriile de la plastilina la fimo pt niste martisoare.
    "Noi" am mai lucrat o singura data cu fimo (cind am facut ceva ce semana a decoratiuni de brad) si tot ce pot sa spun este ca e sensibil mai dura decit plastilina si nu stiu daca poate fi taiata cu formele de plastic de la plastilina.
    Noi pt craciun am taiat-o cu niste forme pentru prajituri (prea mari pt martisoare :D), e drept tot de plastic, dar un pic mai dur. Ideale ar fi niste forme de decupat din metal cum am vazut recomandate aici http://laurafrunza.com/2012/02/13/la-cumparaturi-materiale-pentru-martisor/ dar eu nu ma vad facind o comanda numai pt atit. Daca incercam inaintea voastra (fimo+accesorii plastilina) va zic daca au mers. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce de chestii ati facut!:).
    Eu recunosc ca am foat tare lenesa lately. Si in lipsa de timp:(.Ajung acasa pe la 7 juma, asa ca sar imediat la pregatit masa si hranit loaza...LAsa ca recuperez in weekend

    RăspundețiȘtergere
  8. eu ajung mai devreme, plus ca al meu adoarme tirziu :((( Aseara l-am bagat in pat inainte de 22h si n-a fost chip sa adoarma decit spre 23h. Ma deprima ora asta. :(

    RăspundețiȘtergere