miercuri, decembrie 12, 2012

Azi dimineață

la fereastra Mihului era cam așa:

 
Mihu e într-un extaz continuu de când ninge.
L-a anunțat fericit pe tata că azi nu poate să plece cu mașina la servici și el zice că ar trebui să se ducă cu bicicleta:))
Eu am tras peste hainele lui obișnuite de grădi salopeta de iarna de la Decathlon care se dă ușor jos (ocazie să constatăm că din primăvară și până acu piticu cred că s-a înălțat vreo 7 cm cel puțin :))) și până când am ajuns la sus numita grădi care e la 3 case distanță nu a vrut să meargă decât scufundându-se prin nămeții cei mai mari....

În rest, ne pregătim de minunata serbare unde piticu va presta rolul de înger/arhanghel. Bifat niște aripi din pene adevărate cu care arată mortal, vineri sper să obțin și minunatul costum pe care l-am comandat.... Încă o dată m-am enervat pt că pt fete erau chestii muuuuult mai frumoase....

N-am înțeles de ce serbarea de Crăciun care mai are și temă religioasă tre să aibă loc la un loc de joacă și nici de ce s-a ajuns la sumă oarecum exagerată pentru evenimentul ăsta (după parerea mea)  dar asta e, ședințele cu părinții m-au dat gata, nu știu dacă mai sunt în stare să suport psihic înca unele...

4 comentarii:

  1. Ce bine, copilul tau vrea la gradinita, copilul meu azi mi-a dat din picioare ca nu vrea la gradinita, mi-a bocit putin, am si intrat cu ea in gradinita, si tot nu vroia sa ma lase sa pelc, ma tot intreb de ce?
    E frumoasa zapada voastra, pe aici nu ninge asa cum vrei noi, ninge putin apoi se topeste, iar ninge , iar se topeste si tot asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, nici cu al meu n-a fost usor in prima luna. Si chiar si acum are zile cand nu e foarte entuziast... Ar prefera sa stea acasa...
      Cu zapada in Bucuresti, stii cum e: e frumos daca o vezi de la distanta :))

      Ștergere
  2. ah, sedintele cu parintii, sumele pentru serbare, ideile geniale ale altora...priceless:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, parca as avea nevoie de terapie dupa.
      bine, la mine au fost si primele doua sedinte si nu stiam cum se intimpla asa ca am fost cam in soc.

      Ștergere