luni, decembrie 17, 2012

Chestii faine de găsit sub brad (mom's dep)

 
 
 
 
 
 
 

7 comentarii:

  1. Pentru ca am fost neatenta am crezut ca deja a venit mosul la tine, si am fost invidioara pe cate cadouri ai primit:D.
    Am comandat si eu cartea pentru Iulia, abia astept sa o primesc. Vreau si eu tot ce ai pus tu pe blog, aceasta e lista cea mai apropiata de sufletul meu pe care am citito pana acum:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hi, hi, nu, e doar asa o lista de dorinte... Ma bucur ca ti-au placut :) Cartea am descoperit-o de fapt la tine pe blog...
      Eu i-am cerut deja "Mosului" (si primit), in avans, acu vreo doua luni, un Sony Vaio si cred ca mi-a expirat creditul la cadouri :))pe anul asta. :D

      Ștergere
    2. Stai linistita, Mosul sufera de o usoara amnezie anul asta, sigur o sa mai primesti ceva frumos:D, o sa vezi, la ce baiat frumos i-ai fauct mosului, sigur primesti ceva.
      Poza cu Mihnea cand era mic ma topeste, imi doresc un baietel:D, doar cand o vad.

      Ștergere
    3. Pai poate e momentul bun pentru un baietel ;) Iulia sigur s-ar bucura. Si si-ar disputa probabil masinile din Cars :D

      Ștergere