sâmbătă, decembrie 29, 2012

Cum a fost...

... la despachetat cadouri. Scenariul zice că Moșul a venit, a lăsat sacul cu cadouri și a plecat că mai avea de vizitat muuuulți copii.
Mihu s-a bucurat să cotrobăie prin sacul Moșului și să tot găsească pachețele.

   
Asta cu despachetatul i-a mai prelungit nerăbdarea...
Aici era spre sfârsit cand s-a apucat să iși numere cadourile.
Aici își arată victorios unul din trofee.
 
Și un detaliu cu bradul nostru la care au muncit anul ăsta Mihu și cu tata. Cu mici crize și conflicte, recunosc, pentru că nu au căzut întotdeauna de-acord pe poziționarea vreunui ornament. :D

La sfârșitul zilei mi-a zis : ”Mami, dar Moșul nu mi-a adus tot ce i-am scris eu pe listă (hait, zic eu). Mi-a adus jucării și mai frumoase! (huraaa!, mă bucur că e și el un pic mulțumit că de cele mai multe ori e nemulțumit).

3 comentarii:

  1. Artisti baietii tai, le-a iesit frumos bradul!
    Felicitari inca o data pentru rabdarea de a impacheta cadourile!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa le spun ca ti-a placut ;)
      Daaa, am petrecut o ora intreaga taind hartie si panglica si lipind :)

      Ștergere
  2. Arta au facut baietii tai! Eu cred ca nu mai ambalez cadouri de acum inainte, prea mare nerabdare a avut si Iulia cand si-a vazut cadourile!

    RăspundețiȘtergere