luni, ianuarie 07, 2013

Din vacanţă

 Am fost un pic plecaţi, aşa că am tras chiulul de pe blog... Recuperez mai întâi cu muuuulte poze.
Din plimbările prin parc....
 
 .... prin mall. Că avem şi de-astea. :D Nu multe totuşi.
...şi de pe la Bran la vizitarea căruia piticu a fost peste aşteptări. Am ajuns acolo cam la ora când el doarme de după-amiază şi a făcut tot turul castelului cu muuulte scări fără să se plângă. 
A căutat scări şi uşi secrete şi cavaleri :D. I s-a părut foarte interesant.
La întoarcere a capitulat cu un somn bun în maşina, desigur.
 
 
 
 
 
 
Şi mai am nişte poze pe care n-am reuşit să le scot, ceva mai profi. Urmează. Până atunci, Braşovul văzut de sus.
Azi ne-am întors la grădi. Fără proteste sau nemulţumiri. Yupiiii!

6 comentarii:

  1. Frumoasa vacanta! Mi-e un dor de munte ceva de groaza...abia astept sa pleccam si noi.
    Am observat si eu de cateva luni ca nu mai e asa grav daca sarim somnul de pranz. Adica rezista seara destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum ati gasit Castelul Bran? Era bine intretinut?
    Iulia nu mai doarme la pranz, pe la 4-5 o apuca oboseala dar incercam sa nu o culcam, altfel se culca foarte tarziu noaptea.
    Fain ca nu au fost proteste la intoarcerea la gradinita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, era in stare ok, nici eu nu mai fusesem pe-acolo de cand a fost retrocedat...
      Cred ca afacerea e profitabila, biletele sunt 25 de lei si din cite stiu acum il inchiriaza si pt diverse evenimente private - nunti, cine, etc...
      Noi avem o problema asemanatoare cu dormitul asta la pranz pt ca de cele mai multe ori doarme 2-3 ore si din cauza asta seara adoarme tarziu... deprimant de tarziu. Si nu indraznesc sa nu il mai culc dupa-amiaza pt ca la fel cum spui tu despre Iulia, si al meu oboseste... :(

      Ștergere
  3. Frumos, plimbari, munte! Trebuie sa ne facem si noi ceva planuri, n-am mai ajuns de multa vreme.
    Lui Costin i se intampla si o data pe saptamana sa nu se culce la pranz (nu reusesc uneori sa-l adorm si pace). Diferenta e ca seara adoarme mult mai devreme, pe la 8.00-8.30, fata de 22.00-22.30 si chiar peste, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca si eu ar trebui sa ma multumesc ca a dormit pana acum si sa ma gandesc serios sa nu-l mai lasam sa doarma dupa-amiaza. Noi desi il punem in pat la 22 se intimpla sa nu poata sa adoarma inca o ora, o ora si jumatate uneori...

      Ștergere