marți, ianuarie 29, 2013

Vise la 4 ani si 2 luni

Intreb piticu azi dimineata daca a visat-o pe Teodora asa cum era planul aseara.
El: Da.... si tort si bomboane si multa ciocolata!
Era foarte fericit :)
Si iata si felicitarea pregatita integral (well, mai puţin conturul mâinilor) de Mihu pt ziua prietenei lui:
  
 Later edit: Rog a se remarca câte picioruşe ale E-ul :)). 
Dar oricum trebuie zis că Mihu a început să "deseneze" literele intuitiv, fără să fi exersat eu cu el (nici nu-l interesează aşa ceva şi am decis că nu mă apuc să fac bastonaşe cu el de pe acum). Pur şi simplu m-am trezit o dată că vrea să îmi arate că el ştie să scrie literele din numele lui.... Şi asta a fost!!! Doar N-ul nu i-a ieşit din prima :)
Aaa, şi liniile alea din palmă a ţinut el neapărat să le facă "aşa cum le are".

4 comentarii:

  1. ce frumoos:). adevarul e ca MIhu o sa cam vrajeasca fetele cu fatuca aia a lui:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pina acu nu pare sa aiba cine stie ce succes :)) dar cred ca se vor prinde ele ce baiat frumos avem mai incolo :)))
      M-a amuzat ca la varsta asta visele cu fete se topesc se pare in cele cu dulciuri :))

      Ștergere
  2. Super, e foarte bine, ai un copil destept si foarte, foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere