marți, ianuarie 08, 2013

Mihnisme

Se ridică el seara pentru a nu ştiu câta oară din pat (că adoarme greu pentru că doarme mult dupa-amiaza cum mai ziceam) şi vine la noi şi zice aşa dintr-odată:
- Fetiţele sunt mămici şi băieţeii sunt tătici, nu?
Eu, schimb de priviri rapide şi surprinse cu co-autorul şi zic:
- Da....
- Şi eu când o să mă căsătoresc cu o fetiţă (thanks God ca a mai uitat de căsătoritul cu mine că am fost o lungă perioadă de timp în plin complex oedipian) o să am un bebe...
Ups, îmi zic în gând şi iar schimb de priviri surprinse.
- Şi cum o să-l cheme?, continuă el.
L-am liniştit desigur că mai are timp să se gândească la treaba asta şi l-am trimis înapoi în pat... Ba chiar i-am sugerat că dacă e băiat să îi zică tot Mihnea. Dar cu asta nu a fost de-acord că "vrea să fie un singur Mihnea în familia noastră". Ok, acum că am lămurit şi asta, putem sta liniştiţi.

Deci, cum ziceam, creşte. Văzând cu ochii. Cizmuliţele sunt numărul 29... Unele haine de 5 ani îi sunt mici (mai ales scurte la mâneci :)). Am început să cumpăr de 6. :D

4 comentarii:

  1. Ce dragut e, da creste, Iulia inca nu are intrebari asa profunde si din fericire nu mai doarme ziua si seara pe la 7-8 adoarme, dar doar daca-i citesc, altfel gaseste altceva de facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am sentimente contradictorii fata de cresterea asta :)
      Si ma gandesc sa ii scot somnul de dupa-amiaza dar inca n-am curaj...

      Ștergere
  2. LA Iulia a trebuit sa-l scot, dormea de la 16 la 18-19 si apoi noaptea de pe la 12, asa ce a fost nevoie de o ajustare de program, aseara s-a culcat la 19:30 s-a trezit la 7, deci ok. S-a trezit si a zis ca e timpul sa mergem la gradinita, desi cana venit timpul de gradinita s-a cam codit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vechiul program al Iuliei e actualul program al lui Mihnea... doar ca uneori adoarme mai devreme si dupa-amiaza si seara (in jur de 15 si cu un pic de noroc in jur de 22:30-23)... E clar ca si eu ar trebui sa ajustez... of.
      Dar s-a dus la gradi pina la urma, nu?

      Ștergere