sâmbătă, decembrie 01, 2012

La paradă cu Bosumflici

Vreau steag! Eu de ce n-am steag? Toată lumea are steag, numai eu n-am!
Asta am auzit noi două ore cât am stat la paradă sau prin zonă. Nici măcar avioanele nu au reușit să îl deturneze mai mult de câteva secunde de la obsesia zilei.
Și noi, ca niște părinți nu suficient de descurcăreți, nu i-am găsit steag. Deci s-a plâns în continuu. În continuu. Că el vrea steag.
Deci nu prea știu ce am văzut și ce n-am văzut. Eu, personal, n-am văzut decât partea de sus de la niște tancuri și niște polițiști pe motociclete.
Mihnea cred că a reușit să vadă un pic mai multe că era mai la înălțime.
 
  
 
 Aici e un pic mai vesel că uitase pentru câteva secunde de steag...
Aici suntem la Arcul de Triumf după ce venisem pe jos de la parcul Kisselef, după terminarea parăzii...
Concluzia e că habar n-am ce s-a întâmplat la paradă și că ne-am ales cu o serie de portrete cu Mihu bosumflat în plină criză a steagului....

6 comentarii:

  1. Lasa, ii aduce mosul un steag:D.
    de la o vreme Iulia mea face niste crize de mama-mama, din motive mici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-am gasit acasa un stegulet (nici macar al Romaniei) si s-a calmat brusc. Trebuia sa anticipam si noi ca isi va dori asa ceva cand va vedea la majoritatea celorlalti copii...
      da, pai si la noi crizele izbucnes din te miri ce...

      Ștergere
  2. Eu cred ca aceste scrize au un motiv, dar care? NU stiu nu-l gasesc, azi de exemplu nu am facut inca nicio criza, dar mai e timp pana diseara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi avem zile fara crize... :) Cred ca sunt frustrari, dorinte sa se asigure ca sunt cei mai importanti pt noi...

      Ștergere
  3. E posibil, dupa ce a bolit Iulia cateva zile e din nou asa atasata de mine de zici ca are 2 luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-al meu se inmoaie tot si devine fff lipicios cand e bolnav :)

      Ștergere