joi, noiembrie 29, 2012

Cărți de la Gaudeamus

În toată nebunia de săptămâna trecută am ajuns la Gaudeamus undeva pe vineri cu gândul să iau cărți pentru Mihul, mai ales că de Moș Nicolae deja e tradiție să îl copleșim cu cărți.
Parcă recolta n-a fost la fel de bogată ca anul trecut, dar am ales totuși câte ceva.
Am luat două cărți de Crăciun. Una de la Aramis care e de fapt un fel de brăduleț de carton pe care se pun niște podoabe tot de carton dar e simpatic, l-am vazut expus și am zis că face cei 16 sau 17 lei pentru că îi va plăcea cu siguranță piticului să-l împodobească. Pe undeva e și o poveste, dar eu am luat-o mai degrabă pe post de carte-obiect. (probabil am fi putut să bricolăm și noi ceva asemănător acasă dar zău că ăsta arăta foarte bine).
La Litera aveau mai multe cărți frumoase de Crăciun. Eu am luat ”Povești de la Moș Craciun”. De fapt îmi plăcea mai mult vedeta lor de la tărg - Marea Carte a Crăciunului  dar mi-am dat seama că ar fi fost mai mult pentru mine decât pentru Mihnea că nu e scrisă pentru 4 ani.
Oricum dacă moșul aude/citește, să știe că mi-ar plăcea;)
Am mai luat două cărticele de la Rao. Una e cu Alfabetul desenat  și mi-a plăcut pentru că poezioarele care descriu literele sunt reușite dar promit să fie ultima carte cu litere pe care o iau că deja cred că am exagerat. (de fapt am mai luat una cu autocolante de la Litera tot cu alfabetul dar chiar sper să fie ultima).

La Adevărul am găsit unul din puținii Winnie pe care nu-i avem.
Și după ce plecasem deja de la târg am rugat-o pe Rux care era încă acolo să ne mai ia două cărti de la Editura Prut. Încă nu știu dacă sunt chiar pentru acum sau poate pentru puțin mai târziu că deocamdată ne bucurăm de povești, prinți, zâne și praf magic, cred că putem lăsa planeta și corpul uman pe mai târziu.
Mie mi-a plăcut mult cum era standul de la Litera: foarte luminos și cum muuuulte cărți pentru copii.
 
Mi-a mai plăcut standul de la Art, cu varianta pentru copii - Arthur dar eu am o feblețe pentru ei pentru că au scos cartea asta delicioasă pe care o recomand (încă o dată) de la 3 ani în sus pentru că îi încurajează pe pitici să se joace cu cuvintele și nu numai. N-am reușit să mai descopăr ceva la ei pentru că mi s-a părut că mai toate cărțile erau pentru copii mai mari sau (vreo două) - mai mici. (În schimb mi-am găsit eu la ei o carte pe care o căutam, viva!).
Altceva remarcabil n-am mai descoperit poate și pentru că n-am avut timp decât să dau o tură rapidă pe la parter și să mai punctez în fugă vreo două edituri care mă interesau la etaje...
Aici erau cărți la 2 lei dar mărturisesc că mie mi-a fost milă de cum zăceau aruncate și îndoite săracele volume...

3 comentarii:

  1. foarte frumoasa "recolta" voastra. Nu stiam de editura Prut, dar au chestii faine. O sa mai intru si eu pe la ei

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca eu am un fix cu alfabetul, l-a invatat asa ca am trecut la antonime. I-am luat niste carduri ce mic-mare si altele.
    Cartile sunt faine, am apucat sa comand si eu de Black friday.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ne-aratati si noua ce mai descoperiti frumos!!!

    RăspundețiȘtergere