joi, noiembrie 15, 2012

Telegrafic

Pregătim prima serbare a piticului. A fost distribuit în rol de arhanghelul Gavril, au început de vreo trei zile "repetiţiile" la mica scenetă. Îşi ştie rolul, ba chiar am văzut că îl mai ştie şi pe al unei alte fetiţe dar n-a putut să-mi zică exact cine ce personaj joacă (doar despre vreo doi).

Va trebui deci să producem o costumaţie de "îngeraş" (OMG!). Formula minimă ar fi îmbrăcat în alb+aripioare care tocmai ce-am aflat că se găsesc mai peste tot. Dar cum haine albe nu avem, rezultă că fie vom cumpăra, fie vom închiria minunăţia de costum.

Şi într-un registru pur mămicesc, eu am o criză (puternică) la fiecare început de nou sezon că mi se pare (de fapt nu mi se pare ci chiar aşa e :D) că nu am nimic cu care să mă îmbrac sau oricum nimic din ce am nu îmi mai place.

Şi mai am o criză că parcă sunt prea multe posturi publicitare pe blogurile pe care le citesc. :(

7 comentarii:

  1. Eu nici nu mai imi bat capul sa ma uit prin dulap, ma deprim din start si pun pe mine primul lucru care-mi cade in mana. :(
    La mine nu cred ca sunt posturi dintr-astea. Cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca trebuie sa imi actualizez eu blogrollul atunci ;)

      Ștergere
    2. Am vrut sa zic ca eu pe blog scriu experiente si trairi personale, nu ca nu am citit si eu o gramada de postari publicitare pe alte bloguri pe care le urmaresc. Asa e, parca sunt cu duiumul.:-)

      Ștergere
    3. aaa, m-am dus eu in alta directie ;)

      Ștergere
  2. Senzatia de "Eu cu ce ma imbrac"e intalnita si la mine, des. Azi vrand sa fac loc pentru cadourile Iuliei, am dat sa aranjez niste haine si ....oau, cate haine am si nu mai le tineam minte, se pare ca-mi uit pana si hainele.
    E fain ca fac serbare, prima serbare....ura. Acum ma intreb mama mea a simtit ea ceva la prima mea serbare? Mereu a fost rece si distanta de ziceai ca nu-i pasa, poate avea multe treburi, cred ca am oarece traume

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nici macar nu-mi mai amintesc cum era mama la serbare :(
      ce e sigur e ca eu sunt mai emotionata decit el si cel putin la fel de entuziasta! :)

      Ștergere
  3. Te inteleg! Sa filmezi tot:D! Abia astept si e serbarile Iuliei.

    RăspundețiȘtergere