sâmbătă, decembrie 15, 2012

Dragă Moș Crăciunel...

M-a pus Mihu la treabă deunăzi. Să-i scriem lui Moș Crăciunelu (nu știu de ce e cu diminutiv dar piticu e într-o fază cu diminutive deci nu mă miră).
Și mi-a dictat:

Dragă Moș Crăciun, 
Aș vrea
- o mașinuță de curse
- o mașinuță Hudson Hornett
- 2 puzzle cu mașinuțe
- 1 puzzle cu omul rău din Spiderman :))
- 6 mașinuțe ”rele” din Cars
-Axelrode
- Sally
- Bucșă deghizat
Te rog moșule ca, de data asta, Holey să aibă o telecomandă și aripi și să zboare...

Și tocmai când intram în panică pentru că nu știam cum se va descurca Moș Crăciunelu cu lista asta lungă, zice piticu:
- Mami, și mai vreau să scrii așa:

Dragă Moș Crăciun,
te rog să-mi aduci ce vrei tu de data asta pentru că mie îmi place orice îmi aduci.

M-a dat gata piticu. La orice mă așteptam, numai la asta nu.

PS: Pentru cine nu știe, în listă e vorba 90% de mașinuțe din Cars (filmul și cartea)

3 comentarii:

  1. Masinutele astea-s si preferatele Iuliei, avem si noi 3 din ele(Bucsa, Fulger si Sally), sper sa nu mai ceara altele. Lista mosului vostru e lunga, copilul nostru vrea doar o carte cu omida mancacioasa, dar fix pe aia nu o mai gasesc in magazine de o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e lunga lista, daca nu ar fi devenit brusc rezonabil la sfarsit m-as fi ingrijorat...:)))
      Pe mine ma fascineaza ca Iulia e fana de Cars ca pana acum nu am cunoscut decat baietei innebuniti dupa filmul asta :D
      Ce dragut ca vrea doar o carte! Asa o sa se bucure mai multe daca primeste mai mult decat o carte!(Care omida o cautati? Cea a lui Eric Carle sau alta?)

      Ștergere
  2. Mos Craciunel ii spune Tigrila, in Winnie the Pooh!

    RăspundețiȘtergere