duminică, decembrie 16, 2012

Prima serbare - Update

 
  
 
 
 
Of, am supraviețuit. Cu greu, dar am supraviețuit.
Cea mai mare eroare: serbare organizată la un loc de joacă. Note to myself: să mă opun vocal dacă vreodată mai propune cineva așa ceva. Sau nu mergem și gata. Unu că e o prostie că scopul e serbarea și Moșu, nu alergatul pe tobogane, pe ăsta poți să-l faci cu altă ocazie, și doi (personal) că Mihu a transpirat rău dupa câteva minute de sărit pe-acolo, l-am schimbat, iar s-a făcut apă, etc (și noi venim totuși după o pneumonie așa că me not happy). Așa face întotdeauna când ajunge la un loc de joacă și n-am ce să-i fac, aproape imposibil de oprit.

UPDATE:
Piticu a avut rol de îngeraş în mica lor scenetă despre naşterea lui Iisus. Alţii au fost Irod, Iosif, Maria, etc. Şi-a zis foarte bine rolul, cred că are una din cele mai bune dicţii de pe-acolo, adică s-a înţeles tot ce-a zis. La cântat, a cântat cam leşinat, aşa cum mă avertizase şi Miss: "cântă încet, abia se aude, poate că e mai timid". Asta cu încetul şi timidul nu ştiu de unde e, cred că e masca de la grădiniţă că acasă nici nu cântă încet (dimpotrivă) şi nici nu e timid (tot dimpotrivă). La cântecelele în engleză (că au avut vreo 2-3 în română şi vreo 5-6 în engleză)  nu ştia foarte bine toate strofele iar cele două săptămâni de absenţă-bolnăveală nu au ajutat...
Dar pe scena respectivă a fost super ok, m-a surprins că a avut răbdare cât a durat, i-a aplaudat pe ceilalţi, s-a jucat cu pufii de la costumaş care am înţeles că îl cam gâdilă :)), a fost zîmbăreţ (cum se poate vedea şi din poze) dar şi serios, parcă pătruns de importanţă :))

În afară de spectacol, serbarea a fost un fiasco pentru că, imediat ce au terminat spectacolul, toţi plodacii au sărit pe tobogane-bile-chestii de escaladat, nu s-a mai înţeles nimic, sonorizarea era execrabilă, momentul cu Moşul a fost ratat în îmbulzeală şi lipsă de organizare, bref, foarte multe "cum să nu faci o serbare". A trebuit să îi strângem mai întâi să mănânce, apoi să vină Moşu şi asta nu era foarte evident că erau urcaţi pe jucăriile de pe-acolo. A fost o zăpăceală totală.
NU SE FACE SERBARE DE CRĂCIUN LA UN LOC DE JOACĂ!

4 comentarii:

  1. Mihu e frumos de te topeste! Si ce serbare e aia la loc de joaca? De unde scot gradinitele toate tampeniile astea? Si Iulia a fost in excursie la loc de joaca:)), deci se poarta locurile de joaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), mersi, in ultimele poze era tot transpirat...
      mda, eu doar de petreceri de zile de nastere auzisem pana acum...

      Ștergere
  2. Asta e o idee originala:d. ca serbare la loc de joaca n-am mai auzit..
    Bine ca ati supravietuit:). Oricum, Mihu arata minunat si sper ca la anu sa avem si noi alta tema decat Craciunitele. E deja al doilea an de craciunita si aprca as mai vrea si altceva:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Originala si proasta ideea. A iesit ceva din care nu se mai intelegea nimic.
      Eu recunosc ca m-am stresat suplimentar din cauza ca era f transpirat dar in afara de asta a fost asa un fel de busculada amestecata mai tot timpul. Si momentul cu mosul a fost ratat. Dezastru.
      Mie mi-au placut foarte tare craciunitele si mai ales Andreea!!!

      Ștergere