vineri, noiembrie 25, 2011

Gaudeamus: cărţi pentru Mih

M-am întors aseară cu tolba plină de la Gaudeamus. Numai bine pentru moşii care stau să vină. Deci am pitit bine prada să nu o vadă piticu. Am luat aşa:

Două din seria cu ursuleţul Paddington. A 3-a, cu Crăciunul, lipsea. Şi m-am lămurit: celelalte cărţi cu Paddington, fără poze, sunt pentru copii mai mari. Că mă intrebam eu mai devreme.

Cealaltă cărticică din seria despre care v-am mai spus de la Corint Junior. Poveştile "magice" le-am terminat, i-au plăcut, cred că şi astea îi vor plăcea că, din câte am răsfoit, sunt cam de acelaşi tip.

Astea două vor fi în cadoul de Crăciun. Sunt scoase în conditii grafice EXCELENTE la Curtea Veche, poveştile sunt simple şi frumoase (cum ne plac). Şi au costat 20 de lei (in loc de 40), chiar meritau.

Astea cred că le las pentru când mai creşte un pic... Sau poate cea a lui Ionescu o încerc să vedem ce şi cum.

Cu una din astea ne-am jucat aseară (n-am mai pitit-o). Ocazie să descopăr că autocolantele care nu sunt refolosibile sunt mult mai proaste. :((
Bine de ştiut la Gaudeamus: multe cărţi cu reduceri de 25%-30% chiar 50%. Pam-Pam!

10 comentarii:

  1. felicitari de achizitii. eu nu cred ca ajung anul asta la Gaudeamus...
    sa ne spui cum le apreciaza Mihul!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca nici eu nu mai ajunsesem la un tirg de carte de foarte mult timp dar acum am fost pe jumatate cu treaba pe acolo si am profitat... Desigur ca va zic cum i-au placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. toate sunt frumoase, sa stii. Noi le avem pe toate mai putin pe primele doua. Din cea cu 24 de povesti vreau sa le pun in calendarul advent. Pt cei mici sa te uiti dupa cartile luciei munteanu. Sunt f frumoase toate.
    Lectura placuta!
    Ah, si sa nu mai spun de habarnam...cartea este rupta la cit a fost citita.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucia Muntean avem vreo trei, le citim, ne plac, ar trebui sa mai cumpar sa completez colectia...Aaa, si Habarnam o merge la 3 ani??? Ca mi se parea ca trebuie sa mai astept..

    RăspundețiȘtergere
  5. am fost si eu aseara. Am plecat cu o sacosa de carti:)). Si mici si mari si cartonate si necartonate...De toate felurile.
    Hitul serii a fost una cu o omida 3D. O sa pun poze:).
    Am cautat-o pe aia cu Craciunu si nu mai aveau...

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! la ce pret ati gasit Micul Print?

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place foarte mult cum arata "24 povesti amuzante in asteptarea in asteptarea Lui Mos Craciun"! coperta. :) poti lasa un review scurt cand ai timp? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roxana: da, da, sa ne arati ce ai gasit!
    @Xelomon: Micul Print era 36 (insa nu e editia pop-up care era aprox 100) dar l-am luat impreuna cu cei doi Paddington de la Rao in oferta 2+1 deci una dintre ele a fost gratis, in total 59.
    @gratioasa: fac si review imediat cum i-o dau, de Mos Nicolae. Acum pot sa zic ceva despre celalalt volum cu 24 de povesti magice in asteptarea lui Mos Craciu pe care l-am dat gata zilele trecute ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. paddington e hit si la noi. am mai luat o carte cu colinde, una din cele de la curtea veche, cea cu jucariile, cealalta nu mai era...dar eu am fost cu smaranda si era fff aglomerat, n-am apucat sa ma uit ca lumea

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria: de-abia astept sa ii citesc paddington, mi-e ciuda ca l-am descoperit cam tirziu.
    Io am fost joi seara si, desi nu era foarte aglomerat era foarte cald, le-as sugera sa infiinteze o garderoba pt editiile viitoare :D

    RăspundețiȘtergere