duminică, noiembrie 20, 2011

Teatru de păpuşi la Mţr şi biclă


Sâmbătă am fost harnici că am reuşit să ajungem la teatrul de păpuşi de la Mţr unde am văzut Prinţesa crizantemă (foto stânga). La sfîrşit Mih a dat mâna cu Prinţul Stejărel (foto dreapta, alături de Sara)
Mih a fost atent cele 35 de minute şi a spus că i-a plăcut. Aş zice însă că e mai degrabă pentru 2-5 ani pentru că Sara care are aproape 6 s-a plictisit la un moment dat. Povestea e simplă, cu bine şi rău, Prinţesa Crizantemă îşi pierde pasărea măiastră iar Prinţul Stejărel i-o găseşte după ce se bate cu zmeii :D...
Nouă ne-a plăcut destul de mult ca să zicem că mai venim, ba chiar am luat deja bilete la povestea lor cu Moş Crăciun din decembrie :)

După piesă, nici nu ştiu cum, Mih s-a agăţat de mâna Sarei ;) care a avut răbdare cu el :) că am zis că e cu aproape 3 ani mai mare :D.

Nu-i aşa că sunt simpatici?
Credit foto: Alina.
***
Aşa... şi cum ziceam, de vreo săptămână, Mihul a trecut de la bicicleta fără pedale la cea cu pedale de care e, deocamdată, încântat. Încă mai iese în fiecare zi cu ea prin parc, mai puţin duminică când ne-am speriat noi de ceaţă şi umed (pozele sunt din week-endul trecut).
Şi v-am zis că a învăţat să meargă pe ea în vreo trei minute?

13 comentarii:

  1. Da, cred ca Sara e prea mare pentru teatru cu papusi, trebuia sa imi fi inchipuit oricum, deja are alte preferinte: muzica, scris, stiintele naturii. Eu o percep inca mica-haha. Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. :) e mare, gata, nu mai poate iesi cu grupa mica :))
    tre sa o duci la antipa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da' nu-i asa ca sunt simpatici? Fiecare cu mutrisoara lui :D

    RăspundețiȘtergere
  4. asta da- haha, se si cam aseamana blondini amandoi. Bine in curand, Mihnea o va intrece pe Sara in curand dupa cate vad. Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca are un puseu de crestere, mi se pare ca depasit 1 metru de cind nu l-am mai masurat ;) in plus e si baiat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. bravo, noi am fost de dimineata, dupa cum stii. de craciun venim si noi, daca mai gasim bilete pe 18, daca nu, pe 19. poate atunci ne vedem :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  7. acu am citit si la voi pe blog. de-abia astept sa aud cum e la Tandarica ca noi n-am ajuns inca si e pe lista. Sper sa ne vedem in decembrie macar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ah,,Printesa Crizantema:d. Am vazut-o in primavara, de aia n-am mai fost acum:)
    Venim si noi la Povestea cu mos..doar sa nu uit...
    Bicicleta vreau s aluam si noi in vara.. Desi Andreea nu e deloc interesata de pedalele de la triciclete. Ea vrea sa fie impinsa..
    Bravo Mihu, are initiativa la fete:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca vreti sa veniti sa luati repede bilete la Mos ca eu cind am luat (si abia simbata incepuse vinzarea) erau deja vindute vreo 12-15.
    Si cu bicicleta sa stii ca Mihnea nu a vrut sa impinga deloc la pedalele de la tricicleta, a ramas nefolosita.
    Cu bicicleta pare sa fie altfel si intii l-am dus la Decathlon, l-am urcat pe ea, am vazut acolo pe loc ca se descurca si vrea sa impinga la pedale si dupa aia ne-am intors fara el si am luat-o (a fost cadou de ziua lui de la bunici, altfel si noi am mai fi asteptat pina la vara).

    RăspundețiȘtergere
  10. o sa facem si noi un test la decathlon:). Buna idee...
    Am vazut cu mosu e abia pe 17 sau 18 decembrue..la ala, nu?
    SA sun maine sa fac rezervari

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, Mosu e abia pe 17-18 decembrie dar au inceput sa vinda bilete de simbata trecuta :). Noi am luat simbata, pe 17.

    RăspundețiȘtergere