marți, noiembrie 01, 2011

Desert(urile) din week-end

În week-endul trecut am produs două deserturi: o Tarte Tatin si o tartă cu dovleac.
Prima e de aici si mai simplu de atât nu se poate iar mie mi-a plăcut. Mai mult decât plăcinta cu mere de la Jamie că aluatul nu e deloc dulce aici.
A doua a fost "tematică", nu mai ştiu de unde am cules reţeta şi m-am şi enervat că nu ziceau exact cât să ţin dovleacul la perpelit iar eu nu funcţionez prea bine cu aproximarile. N-a fost rău dar nu cred că o mai repet.
În schimb o Tarte Tatin aş face în fiecare zi.
Gata! nu cred că mă mai ţine mult pasa asta  :D.

6 comentarii:

  1. Sunt yummy ce mai, bravo mami ca te incumeti. Noi ne lenevim inca cu bunica care ne-a facut o placinta de dovleac traditionala. Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi bunica nu prea produce deserturi, eventual ciorbe :D iar bunica cealalta, care produce deserturi (dar nu produce ciorbe :D) e prea departe...
    eee, la mine e doar o pasa, o sa-mi treaca repede, cum ziceam.

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, nu prea cred, daca mihu creste tot o sa mai vrea, ai sa vezi cum o sa faci, cand o sa iti zica "mami, nu faci o placinta de mare?" Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. hm, da, ar trebui sa nu-l obisnuiesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima atata super, cred ca o sa o incerc si eu - si ai dreptate, pare simplu de facut :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca e buna si simpla. Simpla daca te multumesti cu un aluat de foietaj gata cumparat (eu nu am incercat inca sa faca unul home). Si buna daca nu ti-e teama de unt ca e oaresce cantitate pe-acolo :D.

    RăspundețiȘtergere