duminică, noiembrie 06, 2011

Răsfăţ cu dulciuri în faţă la Ateneu

Duminică la 12h fix, Ada ne-a răsfăţat cu dulciuri pentru că am participat la concursul ei cu poze de dovleci sculptaţi de Halloween cu dovleacul din dotare. (Bonus, am văzut-o pe Lioara cea frumoasă şi cuminte :) şi l-am cunoscut pe Alex )
Să mai zic cine era cu mâna până la cot în punguţa cu dulciuri? Şi a inghiţit pe loc două macarons (nu-mi dau seama cum se face pluralul aşa că îl fac în franceză că de acolo vin)? Şi a plecat acasă cu o braţele (mamei) pline de ciocolată, ou kinder şi trei ursuleţi, dulciuri cât să ne ajungă pe două săptămâni? Şi cine părea lipit de punguţa cu bunătăţi dulci a Adei?
Cine, cine? oooo, da, iubitorul de desert, Mihnea-Mihnuli pe al său nume de alint...
A fost totuşi rezonabil că în afară de cele două macarons înghiţite pe loc nu a mai reclamat altceva din proviziile cu care am plecat de la întâlnire.
Mi-e teamă acum că de fiecare dată când vom merge în parcul de la Ateneu se va aştepta să găsescă pe cineva cu bomboane. :))
Mulţumim Adei.
PS: Poze n-avem, am ieşit ca niciodată fără aparat :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu