luni, noiembrie 21, 2011

Cu ce ne mai jucăm

Dimineaţa, mai las câte un desen animat până să iasă în parc însă seara, cum nu mai putem ieşi (of, detest perioada asta), ne rămân vreo 3-4-5 ore când trebuie să ne jucăm.
Acum suntem în perioada în care profităm de jucăriile noi de la aniversare.
Am primit o carte cu autocolante de la Teora şi de câteva zile ne ocupăm văd cu interes de ea. La început a lipit animăluţele în peisaj dar acum nu mai vrea să facă decât chestiile mai complicate, adică să găsească animăluţele care se potrivesc pe nişte umbre desenate... A fost o descoperire plăcută ocupaţia asta cu autocolantele şi imediat cum epuizăm felinele, crocodilii şi păsările răpitoare trebuie musai să reînnoiesc stocul cu vreo carte nouă cu abţibilduri.
Avem şi o tablă "magică". Mih se joacă mai mult cu cele patru ştampile sau îmi cere să îi desenez pe ea conturul de la mânuţă. Am început deunăzi să îi arăt pe ea cifrele şi le învăţăm după numărul locomotivelor din Thomas: 1- Thomas, 2-Edward, 3-Henry, 4-Gordon, 5-James, 6-Percy s.a.m.d. Aproape că le ştim :)
Apoi, pentru că tocmai am primit două seturi de litere magnetice şi o tablă magnetică, aseară am zis să mă folosesc de memoria vizuală a piticului. Eu, la tablă îi arăt literele de care am nevoie şi el se duce şi le caută în setul lipit pe maşina de spălat şi mi le aduce invingător. Pe vreo două nu le-a nimerit, dar a fost fun, el a adus litere, eu am scris cuvinte, i-a plăcut.
Aşa, şi acum ce-aş mai vrea să facem (dar nu ştiu dacă reuşim că nu suntem aşa creativi):
- o felicitare cu spiriduşi lipiţi cum am văzut eu aici
- un avion ca aici
- şi un "tablou" de făină colorată ca aici (rămas în to-do-list de cam mult timp. :D)

4 comentarii:

  1. f faina felicitarea cu spiridusi, Roxana e extraordinar de creativa.
    in rest, felicitari ptr activitati! autocolantele si la noi au un succes nebun.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, toate Roxanele sunt creative cred :D
    mersi, eu daca stiam incercam mai demult cu autocolantele ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, din pacate si la noi desene dimineata, cat se pregateste taica-su de plecat la serviciu si eu ma imbrac, pregatesc micul dejun si fructele si pranzul copilului...urasc asta!:(
    Iar dupa gustarea de la ora 5, noi trebuie sa iesim, nu rezista mai mult de o ora cu jucarii & co, orice i-as face, noroc cu mall-ul, ca avem unde sa ne plimbam vreo doua ore pana la baita, masa& somn.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai si eu am program de mic dejun-fructe-prinz pt ca plec abia spre 11h la job. apoi el iese in parc... seara insa nu prea mai avem cum sa iesim, Mih se trezeste de multe ori abia pe la 18h si e tirziu.
    Noi insa evitam cit putem mall-ul ca pe al meu nu il ajuta ca sa isi consume energia ci il agita mai degraba :( Plus ca si mie mi se pare ca e prea mult zgomot si nebunie...

    RăspundețiȘtergere