duminică, noiembrie 27, 2011

Din week-end


Sâmbătă am fost din nou la teatru la Mţr, la "Lupul cu scufiţa" că eu am o inerţie în a schimba ceva atunci când funcţionează.
A fost însă mai puţin bine decât sâmbăta trecută, organizatoric vorbind. Am ajuns la fără 5, la limită însă încă în intervalul care îmi fusese indicat la telefon şi ni s-a spus că rezervările noastre nu mai sunt valabile deci nu mai avem locuri, sala era deja plină, până la urmă ni s-au indicat ultimele două locuri tip bar (deşi eram 3 şi plăteam în consecinţă), undeva lângă intrare.
Well, am bombănit eu un pic, până la urmă pe pitic l-am aşezat pe nişte scăunele suplimentare în faţa scenei iar eu am făcut un du-te-vino faţă-spate că şi piticu meu nu putea sta liniştit. Mă striga în gura mare ba "mami, dă-mi fructele!" (urgenţă mare într-adevăr, îi cam sărisem gustarea de fructe din cauza unui mic dejun întârziat şi a unei urniri dificile din casă şi degeaba le-am pus în geantă că nu am mai avut când să i le dau) sau, şi mai grav, "Mami, mi-e frică de lup!" :DDD, de s-a auzit până în spate unde eram.
Şi cu piesa am oareşce reţineri că, în adaptarea lor, Scufiţa e cam agresivă pentru gustul meu şi îl doboară pe lup cu tehnica ei de karate. Şi încă câteva din astea dar mă opresc că de fapt n-am prea reuşit să urmăresc piesa din cauza du-te-vino-ului. Oricum cred că e greu la povestea asta să nu fie violentă.
Piticu a ieşit mulţumit, mai ales că ne-am întâlnit din întâmplare cu prietena lui din parc, Teodora, aşa că şi săptămâna asta a stat agăţat de mânuţa unei fetiţe la ieşire. :D
Şi duminică, în Parcul Mare, pe un soare cu dinţi:





5 comentarii:

  1. cu pantalonii rosii:). Se asorteaza cu frunzele
    VAd ca v-ati abonat la MTR:d. Noi n-am mai ajuns...acum am trecut in barca baletului...
    dar ne intoarcem noi si la prima dragoste

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaah si noi am fost la scufita asta :)) si sa stii ca nu s-a auzit mihnea, noi am stat in randul 2 si n-am auzit de nicio fructa :)) dar nici mie nu mi-a placut deloc. n-am inteles ce-a cautat pestisorul auriu acolo, care era treaba cu scufita galbena----oricum smaranda a ramas cu ideea de galbena. in fine. mai mergem pe 18 la craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. @Roxana: da, i-am pus pantalonii rosii ca am iesit fara tata caruia nu-i plac defel. l-am imbracat cam pestrit, e drept. :D
    Pai am fost din nou la Mtr si din inertie si din lipsa de idei. La balet am asa o retinere ca nu stiu daca ii satisface nevoia de actiune :)) dar o sa incercam si noi pina la urma spectacolele pt copii de la opera unde ati fost voi :)
    @Maria: bine ca nu s-a auzit (si voi inteleg ca ati fost aproape), cred ca il auzeam eu ca dezvoltasem o sensibilitate la "mami, mami".
    Da, si pestisorul auriu si scufita galbena erau parca din alt film...
    Noi am luat bilete pentru simbata, pe 17 decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  4. noi n-am mers, ca am fost raciti, dar e bine de stiut ce spui.
    mergem sambata viitoare si pe 10 dec, la petrecerea de craciun, pe 17 nu mai era loc, iar pe 24 dec avem alte treburi.
    pupam, mie imi place f tare cum a fost imbracat!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Luminita: sper ca v-ati facut bine.
    Pupam si noi, mersi.

    RăspundețiȘtergere