luni, noiembrie 21, 2011

Cărţi, ce mai citim

Că tot începe săptămâna asta Gaudeamus, să fiu şi eu în trend.
Am cumpărat în week-end o cărticică adorabilă de la Corint Junior pe care o citim de vreo trei seri şi ne place mult şi v-o recomand.
Uite asta:

Nu mai zic că am cumpărat-o dintr-un hipermarket la jumătate de preţ, la fel ca şi pe surata ei (încă netestată deci nu pot zice că o recomand), tot la jumătate de preţ:

Bună afacere. Mi-a plăcut.
Şi dacă mai cumpăraţi cărţi, să ştiţi că pe carturesti.ro, până pe 28 noiembrie, e o reducere aniversara de 20% pentru cumpărăturile online.
Eu am în plan, pentru Moş Nicolae, să îi iau Mihului seria cu ursuleţul Paddington pe care am văzut-o aici. Nu mi-e clar dacă să i le iau doar pe cele ilustrate pentru copii mai mici sau or merge şi cele cu mai mult text. Dacă a testat cineva să îmi zică şi mie;).

Later edit: şi am mai descoperit azi un loc super fain de cumpărat cadouri unde au şi puzzle-urile noastre preferate, cele de la Djeco (love, love, love). Aici. 
Nu m-am mai săturat uitându-mă pe site-ul ăsta. Am avut senzaţia că sunt la Pain d'épices, cel mai frumos magazin de jucării în care eu am intrat. E în Paris, desigur ;).

4 comentarii:

  1. ce frumos ca ii place lui Mih sa cititi, hunii inca n-au rabdare...

    RăspundețiȘtergere
  2. are, are, de cele mai multe ori mi se usuca limba de atita citit si el tot ar mai vrea.
    dar lasa, ca nu are rabdare cu altele. multe. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Plus ca, daca ma gindesc bine, ei sunt doi, se joaca impreuna, ce le pasa si cum sa mai aiba rabdare la citit! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e, se joaca f mult impreuna, de multe ori vreau si eu si n-am loc de ei :))

    RăspundețiȘtergere