luni, septembrie 03, 2012

Prima zi de grădi. Reloaded.

 
 
Primele impresii după prima zi la grădi sunt pozitive. Şi sper să rămână aşa.
Dacă anul trecut lăsam copil fericit dimineaţa şi găseam copilul plângând (de ceva vreme) la prânz, acum am lăsat copil fericit dimineaţa şi am luat la prânz un copil care nu se mai îndura să plece de-acolo.
Şi nici n-am plecat de-acolo până nu mi-a arătat nu ştiu ce maşinuţă roz, cuburile pe care le construise precum şi toată dotarea din curtea de joacă. Ba chiar m-a servit cu "suc" şi mi-a demonstrat că a învăţat să arunce la coşul de baschet.
Ce m-a mai surprins a fost că, spre seară, a cerut singur, din proprie iniţiativă, să îi ducă flori uneia dintre educatoare. Mi s-a părut foarte surprinzătoare chestia asta, nu ştiu de unde i-a venit ideea (că noi n-am dus flori azi), dar l-am încurajat :) ...
Din ce a povestit, a fost ok.
După grădi, s-a purtat însă un pic altfel: a fost foarte "mămos" (el nu e neapărat aşa), a stat mai tot timpul lipit de mine, cu declaraţii şi pupături :). Şi mi-a adus flori de două ori. :D
Asta cu florile se pare că a fost leitmotiv azi.

4 comentarii:

  1. ce bine ca ii place:). Arata foarte frumos curtea aia. la ce gradi e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sper sa il tina si sa ii placa pe termen lung :D. Am trimis link spre gradi pe Fb ;)

      Ștergere
  2. Aşa păţim noi la creşă, ne rugăm de ea să vină acasă. M-am liniştit, văd că li se întâmplă şi altora

    RăspundețiȘtergere